شناسهٔ خبر: 48556091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از پروژه مرکز فرهنگی و هنری چهارباغ

صاحب‌خبر -
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ناصر مقدم مدیرکل با همراهی اسداله جعفری مشاور اجرایی و حسین دهقان مسئول ارزیابی عملکرد این اداره کل، از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و هنری شهرستان چهار باغ بازدید کرد.
ناصر مقدم در این بازدید بر ضرورت تقویت و افزایش زیرساخت های فرهنگی و هنری شهرستان های البرز بالاخص در مناطق تازه تاسیس، تاکید کرد و افزود: بی شک راه اندازی مرکز فرهنگی و هنری شهرستان چهارباغ  تاثیر بالایی در ارائه هرچه بهتر خدمات و توزیع عادلانه سرانه و اعتبارات فرهنگی و هنری و مذهبی استان به مردم منطقه، خواهد داشت و امیدواریم با حمایت مسئولین استانی و مسئولین چهارباغ، بتوانیم با تکمیل و راه اندازی این مرکز، به وظیفه خود در قبال مردم شریف شهرستان چهارباغ جامه عمل بپوشانیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با حضور در محل احداث این پروژه از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص تاسیس این مرکز مطلع گردید و همچنین در خصوص ادامه روند انجام امور عمرانی و تخصیص اعتبارات عمرانی جهت تکمیل هرچه سریع تر این پروژه مهم و ارزشمند، همفکری و هماهنگی نمود.
گفتنی است، مرکز فرهنگی و هنری چهارباغ، در فضایی به مساحت سه هزار مترمربع، در مرکز شهرستان چهار باغ در حال احداث می باشد و تا کنون قریب به 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 

نظر شما