شناسهٔ خبر: 48554921 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نخستین شکست بلندقامتان ایران رقم خورد/ صعود شاگردان آلکنو به تعویق افتاد

تیم ملی والیبال کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های المپیک به مصاف کانادا رفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، تیم‌های ملی والیبال ایران و کانادا در سومین بازی خود در المپیک توکیو از ساعت ۴:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. آلکنو در این دیدار تیمش را با ترکیب میلاد عبادی پور، سید محمد موسوی، اصغر مجرد، میثم صالحی، سعید معروف، امیر غفور و مهدی مرندی (لیبرو) به میدان فرستاد.

ست اول: ۲۵ بر ۱۶ به سود کانادا

ملی پوشان والیبال ایران از ابتدای ست نخست بازی ضعیفی از خود نشان دادند و همین موضوع باعث شد کانادا فاصله امتیازی زیادی ایجاد کند و با نتیجه ۶ بر یک از ایران پیش بیفتد. این فاصله امتیازی در ادامه هم بیشتر شد و حتی تعویض های آلکنو هم نتوانست این فاصله امتیازی را کمتر کند.

شاگردان آلکنو در ست اول در دفاع روی تور و دریافت ها و همینطور حمله در حد انتظار ظاهر نشدند و همین موضوع باعث شد تا انتهای ست کانادایی ها اختلاف امتیاز را بیشتر هم کنند. در نهایت این ست را تیم کانادا با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود کانادا

با آغاز ست دوم شاگردان آلکنو بهتر از ست نخست کار را شروع کردند و در دقایقی از این پیکار حتی از کانادا پیش افتادند اما با ادامه بازی تیم ایران بازهم از حریفش عقب ماند و حتی به نتیجه ۱۹ بر ۱۷ هم رسید.

تیم والیبال ایران که نمایشی نا امیدکننده و کاملا دور از انتظار را تا اواخر ست دوم از خود نشان داده در همان امتیاز ۱۷ متوقف شد ولی کانادا به امتیاز ۲۱ رسید.

سرویس‌های بی‌نقص کانادایی‌ها برخلاف دیدارشان مقابل ژاپن و البته دریافت‌های مسلط این تیم کار را برای سومین برد ایران سخت کرده است. در نهایت هم کانادا با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ در ست دوم‌نیز ایران را شکست داد تا کار ایران برای پیروزی در ایران دیدار سخت شود.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود کانادا

ست سوم شرایط برای تیم ملی ایران بهتر شد و نمایش بهتری را از ملی پوشان شاهد بودیم و حتی در برخی امتیازات از حریف پیش افتادند اما این کانادا بود که در یک روز خوب و کم اشتباه در دفاع و سرویس بسیار خوب عمل کرد و با استفاده از اشتباهات بازیکنان ایران به برتری ۲۵ بر ۲۲ رسید تا ضمن کسب یک پیروزی عالی، نخستین شکست ایران را هم رقم بزند.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

نظر شما