شناسهٔ خبر: 48554890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جام حذفی فوتبال کشور؛

استقلال بدون بازی با لیگ های پایین تر تا فینال

علی خلف

با مشخص شدن حریفان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور، استقلال به گل گهر برخورد کرد تا آبی ها همچنان با تیم های لیگ برتری بازی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام شد و چهار تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. بر این اساس استقلال و گل گهر به یکدیگر برخورد کردند و دیگر دیدار این مرحله بین فولاد و ملوان برگزار می‌شود.

استقلال تا رسیدن به این مرحله ۳ بازی انجام داده و حریفان این تیم به ترتیب پیکان، ذوب آهن و پرسپولیس بوده‌اند تا آبی پوشان در این دوره از مسابقات جام حذفی فقط با تیم‌های لیگ برتری بازی کرده باشند.

گل گهر حریف مرحله نیمه نهایی آبی پوشان، چهارمین حریف این تیم و چهارمین حریف لیگ برتری آنهاست تا آبی پوشان در صورت پیروزی بر این تیم، بدون برخورد با تیم‌هایی از لیگ یک و لیگ دو تا فینال پیش رفته باشند؛ و در صورت پیروزی فولاد برابر ملوان، آنها حتی در فینال هم با تیمی از لیگ برتر بازی خواهند کرد.

گل گهر در مراحل قبلی با مس کرمان و پارس جنوبی بازی کرد؛ فولاد نیز با قشقایی شیراز و ماشین سازی دیدار کرده بود. ملوان که از لیگ یک به مرحله نیمه نهایی رسیده، نساجی و ویستا توربین را در مراحل قبلی از پیش رو برداشته بود.

دیدارهای نیمه نهایی و نهایی این مسابقات در روزهای ۱۳ و ۱۷ مرداد برگزار خواهد شد.

نظر شما