شناسهٔ خبر: 48554879 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

گزارش لحظه به لحظه با روز ششم المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛

شکست سنگین تیم ملی والیبال مقابل کانادا / ثریا آقایی حذف شد / ششمی شمشیربازان ایران در المپیک / شکست نماینده بوکس کشورمان مقابل حریف کوبایی+ فیلم و عکس

پارسینه

نمایندگان ورزش ایران در روز ششم المپیک توکیو در ۷ رشته به مصاف رقبای خود می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارسینه؛ نمایندگان ایران در ششمین روز از بازی‌های المپیک توکیو در رشته‌های تیراندازی باکمان، دوچرخه سواری(تایم تریل انفرادی)، والیبال، بسکتبال، بوکس، بدمینتون و شمشیربازی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

بعد از چند روز نسبتا خلوت بار دیگر کاروان ایران یک روز شلوغ را در پیش خواهد داشت که قطعا به خاطر رقابت در رشته هایی همچون والیبال و بسکتبال جذاب خواهد بود. باید امیدوار بود در این روز شلوغ و جذاب، کاروان ایران دومین مدال خود را هم به ارمغان بیاورد.

برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز ششم به شرح زیر است:

* والیبال - ایران با کانادا - مرحله گروهی - ساعت ۴:۳۰ صبح

* شمشیربازی - سابر تیمی - ساعت ۵:۳۰ صبح

* بدمینتون - ثریا آقایی با «بینگ ژیائو هه» از چین - ساعت ۶:۳۰

* بسکتبال - ایران با آمریکا - ساعت ۹:۱۰

* دوچرخه‌سواری - سعید صفرزاده در تایم تریل انفرادی - ساعت ۹:۳۰

* تیراندازی با کمان - میلاد وزیری با برادی الیسون از آمریکا - ساعت ۱۱:۴۳

* بوکس - دانیال شه‌بخش با لازارو آلوارز از کوبا در مرحله یک‌هشتم نهایی - ساعت ۱۴:۰۶

چنانچه علاقه دارید از متن و حواشی این رویداد ورزشی مطلع شوید، پس اخبار لحظه به لحظه روز پنجم المپیک تابستانی توکیو را که توسط خبرنگاران پارسینه بر روی خروجی این سایت خبری قرار می گیرد از دست ندهید.

نتایج مسابقات ورزشکاران کشورمان در روز ششم به شرح زیر است:

دانیال شه‌بخش امروز در دومین بازی خود به مصاف لازارو آلوارز کوبایی رفت و شکست خورد. 

بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم ایران که با پیروزی برابر حریف مراکشی به مرحله یک هشتم نهایی رسیده بود، مقابل آلوارز که مدال طلای جهان و برنز المپیک را در کارنامه دارد، قرار گرفت و به علت مصدومیت، نتیجه بازی را واگذار کرد.

در ادامه رقابت‌های والیبال المپیک توکیو، تیم ملی والیبال آرژانتین در یک بازی سخت موفق شد تیم ملی فرانسه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

پیش از این تیم ملی والیبال ایران با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کانادا شد.

رقابت‌های دوچرخه سواری جاده در ماده تایم تریل انفرادی برگزار شد و نماینده ایران در این ماده سی و پنجم شد.

۳۸ رکابزن در مسیری به مسافت ۴۴ کیلومتر به رقابت پرداختند و سعید صفرزاده زمان ۱ ساعت و ۵ دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه را به ثبت رساند و در رده ۳۵ قرار گر فت.

رکابزنان اسلوونی، هلند و استرالیا به ترتیب اول تا سوم شدند.

پیش از این صفرزاده در ماده استقامت جاده موفق نشد مسابقه را به پایان برساند.

به این ترتیب کار یک نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک توکیو به پایان رسید.

 مهدی پیرجهان، دونده ۴۰۰ متر بامانع ایران با مثبت شدن آخرین تست کرونا، المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست داد.
تیم ایران با ۳ ورزشکار احسان حدادی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی در المپیک توکیو حضور دارد.

میلاد وزیری در مرحله اول رشته تیراندازی با کمان مقابل بردی الیسون از آمریکا، دارای رنکینگ اول جهان با نتیجه ۶-۰ شکست خورد و از صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی ناکام ماند.

رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال پس از پایان بازی با آمریکا اظهار داشت: شرایط دو تیم کاملا از نظر سطح مشخص بود. ما با تیمی بازی داشتیم که از از قدرت‌های دنیاست. درست است که آمریکایی‌ها در بازی نخست به فرانسه باختند، اما آن‌ها سطح خاصی از بسکتبال را بازی می‌کنند.

رییس فدراسیون بسکتبال در ادامه گفت: ما از بچه‌هایمان توقع برد نداشتیم هر چند که آن‌ها می‌توانستند بهتر بازی کنند و با اختلاف کمی بازنده باشند. باید بگویم که سطح ما همین است. هدف‌گذاری ما ورود به المپیک بود و قرار نبود کار خارق‌العاده‌ای انجام بدهیم، چون این با ظرفیت‌های ما همخوانی ندارد. باید از این رقابت‌ها درس بگیریم و به توسعه بسکتبال‌مان در ایران کمک کنیم.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که می‌شد در بازی نخست عملکرد بهتری داشت گفت: قطعا. اگر بچه‌ها خودشان بودند و در آن بازی برنده می‌شدند شرایطی به وجود می‌آمد تا یک تیم آسیایی در مقابل تیمی از اروپا عرض اندام کرده باشد. در نهایت ظرفیت ما همین است و باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم خودمان را به بسکتبال روز دنیا نزدیک کنیم.

وی در پایان درباره بازی با فرانسه هم تاکید کرد: آن‌ها پنج بازیکن شاغل در NBA دارند و تیم خوبی هستند. بچه‌های ما دارند با جو المپیک آشنا می‌شوند و مجموع این اتفاق‌ها برای بسکتبال ما خوب است.

 

مهران شاهین‌طبع بعد از باخت در دومین بازی المپیک، مقابل تیم بسکتبال آمریکا اظهار داشت: تیم‌ها قابل مقایسه با یکدیگر نیستند، اما شرایط دو تیم مشخص است. امیدوارم این بازی تجربه خوبی برایمان باشد و استفاده خوبی از آن ببریم.

سرمربی تیم ملی در مورد عملکرد بازیکنانش مقابل آمریکا گفت: بچه‌ها زحمت خودشان را کشیدند و خیلی تلاش کردند، اما بسکتبال آمریکا، بسکتبال متفاوتی است.

ایران امروز در دومین بازی خود ۱۲۰ بر ۶۶ نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

 

حامد حدادی در نشست خبری بعد از شکست تیم ملی بسکتبال مقابل آمریکا اظهار داشت: با تیم بزرگ و قابل احترامی بازی کردیم. بازی اول را باخته بودند و فشار روی آنها زیاد بود. ما امتیازات زیادی از دست دادیم. در حمله معقول بودیم، اما آنها فشار زیادی آوردند و شوت‌های ۳ امتیازی زیاد زدند و‌ فشار را تا لحظه آخر ادامه دادند.

 

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران پس از اینکه برابر ایتالیا شکست خورد، و شانس کسب مدال را از دست، برای کسب مقام پنجم به رقابت پرداخت. ابتدا آمریکا را شکست داد سپس برابر مصر قرار گرفت که این دیدار با نتیجه ۴۵ بر۲۴ به سود مصر پایان یافت.

به این ترتیب تیم ایران مقام ششم را در المپیک توکیو کسب کرد. محمد فتوحی، محمد رهبری و علی پاکدامن ترکیب تیم ایران در دیدار برابر مصر را تشکیل دادند. تیم های ایتالیا و کره جنوبی برای کسب مدال طلا و تیم های مجارستان و آلمان برای مدال برنز رقابت خواهند کرد.

 

دومین و آخرین رقابت بخش جاده مردان در المپیک توکیو صبح امروز در ماده تایم تریل انفرادی برگزار می شود. در رقابت امروز 39 ورزشکار از 31 کشور دنیا حضور دارند. سعید صفرزاده نماینده کشورمان در تایم تریل انفرادی با شماره 38 شرکت خواهد کرد و به عنوان دومین ورزشکار در گروه اول راس ساعت 14:01:30 به وقت توکیو(ساعت 9:31:30 به وقت تهران) استارت می‌زند. مسابقه تایم تریل آقایان المپیک در مسیر ۴۴ کیلومتر برگزار می شود. مجید ناصری داور بین‌المللی کشورمان نیز به عنوان داور دوم این مسابقه حضور دارد.

مردان بسکتبال ايران تا دقايقی ديگر در دومين ديدار خود در المپیک ۲۰۲۰ به مصاف تيم ملی آمريكا می‌روند.

mp4
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_1434098" ><script type="text/JavaScript" src="https://parsine.com/fa/news/play/embed/720070/1434098?width=800&height=600"></script></div>

تیم ملی شمشیربازی کشورمان بعد از شکست مقابل ایتالیا، در دیدار تعیین پنجم تا هشتمی به مصاف آمریکا رفت و این دیدار با نتیجه ۴۵ بر ۳۶ به سود نماینده‌های کشورمان به اتمام رسید.

شمشیربازان کشورمان یک دیدار دیگر در المپیک توکیو برای مقام پنجم یا ششمی دارد.

 تیم شمشیربازی ایران با شکست ۴۴ بر ۴۵ برابر تیم ایتالیا، شانس کسب مدال تیمی این رشته در بازی‌های المپیک را از دست داد تا سابریست‌ها در ۲ بخش تیمی و انفرادی دست خالی توکیو را به مقصد تهران ترک کنند.

این در حالی است که پیش از اعزام تیم به بازی های المپیک کارشناسان فدراسیون و کادر فنی تیم شمشیربازی از این رشته به عنوان یکی از شانس‌های مدال طلا یاد کردند. 

بررسی عملکرد سابریست های ایران در اوردگاه توکیو نشان از آن دارد برخلاف تصور علی پاکدامن ستاره این تیم بود و کاپیتان مجتبی عابدینی که در چهار سال پیش موفق به کسب عنوان چهارم در این آوردگاه شده بود عملکرد درخشانی از خود به جای نگذاشت. 

عابدینی در  مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت های انفرادی ابتدا گوردون کانادایی را با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ از پیش رو برداشت اما در ادامه با نتیجه ۱۵ بر ۷ به «آرون ژیلاگی» باخت و حذف شد. عابدینی همچنین در بخش تیمی یکی از نفرات اصلی ایران بود که در مقابل ایتالیا قرار گرفت. 

کاپیتان تیم شمشیربازی ایران در این دیدار ابتدا ۲ بر ۶ به انریکو برر باخت و در ادامه برابر لوکا کوراتلی با نتیجه ۵ بر ۵ متوقف شد. او در ادامه رقابت تیمی ایران و ایتالیا برابر لوییجی سامله نیز نتوانست پیروزی را کسب کند و برابر این شمشیرباز مطرح ایتالیایی هم با نتیجه ۵ بر ۵ متوقف شد.

عابدینی در بخش تیمی نمایش درخشانی داشت و با یک شکست و ۲ تساوی به کار خود در این رقابت پایان داد. 

محمد فتوحی دیگر شمشیرباز ایرانی بود که در توکیو حضور داشت. او ابتدا با نتیجه ۱۳ بر ۱۵ «اپیتی» فرانسوی را از پیش رو برداشت و در ادامه برابر لوییجی سامله ایتالیایی با نتیجه ۷ بر ۱۵ مغلوب و حذف شد. سامله در رقابت های انفرادی به مدال نقره المپیک در این رشته رسید. 

رهبری در بخش تیمی نیز در ترکیب ثابت ایران حضور داشت و توانست یک راند پیروز شود و ۲ راند را نیز واگذار کرد. وی در راند نخست برابر لوکا کوراتلی با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب شد اما در ادامه توانست در راند دوم لوییجی سامله را با نتیجه ۷ بر پنج شکست دهد. وی در راند پایانی نیز ۵ بر سه به انریکو برر باخت. 

بدون شک ستاره سابر ایران در المپیک توکیو علی پاکدامن بود. وی که در بخش انفرادی کار خود را با حذف  اندراس زاتماری که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه داشت، آغاز کرده بود در ادامه «هارتونگ مکس» آلمانی را نیز از پیش رو برداشت. قرعه سخت پاکدامن زمانی بود که وی به آرون ژیلاگی قهرمان بخش انفرادی برخورد کرد و با شکست در دور یک‌ چهارم نهایی حذف شد. 

اما اوج کار پاکدامن در مسابقات تیمی بود که توانست در راند نخست «لوییجی سامله» دارنده مدال نقره بخش انفرادی را با نتیجه ۱۰ بر چهار شکست دهد. پاکدامن هر چند در بازی دوم برابر «انریکو برر» با نتیجه پنج بر یک مغلوب شد اما در راند پایانی نمایشی فوق‌العاده در برابر «لوکا کوراتلی» از خود به جای گذاشت. در راند پایانی و در حالی که ایران ۳۳ بر ۴۰ از تیم ایتالیا عقب بود پاکدامن با یک بازی حساب شده نتیجه را در امتیاز ۴۴ برابر کرد. او توانست برابر کوراتلی با نتیجه ۱۱ بر پنج به برتری برسد. 

در بخش تیمی کاپیتان سابر ایران عملکرد موفقی نداشت و شاید اگر وی می توانست چند امتیاز را در برابر حریفان از آن خود کند بدون شک اکنون ایران مدعی رسیدن به مدال بود. عابدینی در دیدار برابر ایتالیا ۱۲ امتیاز را کسب کرد. او ۲۶ درصد امتیازات ایران را در این دیدار از آن خود کرد. در این دیدار محمد رهبری نیز ۱۰ امتیاز به دست آورد. 

اینکه از پاکدامن به عنوان یک ستاره یاد می‌شود اغزاق نیست زیرا پاکدامن به تنهایی توانست ۵۰ درصد امتیازات تیم ایران را از آن خود کند. وی در این دیدار در سه راند موفق به کسب ۲۲ امتیاز شد.

تیم ایران برای کسب عنوان پنجم تا هشتم باید به مصاف تیم سابر ایالات متحده آمریکا برود.

 

تیم ملی شمشیر بازی ایران در یک رقابت نزدیک بازی یک چهارم نهایی را ۴۵ بر ۴۴ به ایتالیا واگذار کرد این در حالی است که در طول بازی بارها داور امتیاز هایی که ۵۰- ۵۰ بود را به نفع ایتالیا می‌داد که ایرانی‌ها به این موضوع بارها اعتراض داشتند.

در پایان دیدار دو تیم ایران و ایتالیا، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی با  اعضای تیم ملی ایران صحبت کرد و اعلام کرد که پیروزی برای ایران بوده است بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.

کمیته ملی المپیک ایران هم اعلام کرد نسبت به عملکرد داور در رقابت دو تیم ایران و ایتالیا به کمیته بین المللی المپیک اعتراض خواهد کرد.

تیم ایران در حالی این دیدار را واگذار کرد که علی پاکدامن ستاره ایران در این مسابقه بود.

در این مسابقه علی پاکدامن ۲۲ امتیاز گرفت و ۱۴ امتیاز از دست داد تا ستاره تیم ایران باشد، مجتبی عابدینی ۱۲ امتیاز گرفت و ۱۶ امتیاز از دست داد و محمد رهبری ۱۰ امتیاز گرفت و ۱۵ امتیاز از دست داد.

علی پاکدامن پس از شکست برابر ایتالیا در بازی‌های المپیک توکیو بیان کرد: تجربه تلخ از المپیک قبل داشتم می‌دانستم داوران می چرخند. ای کاش شمشیر بازی مانند رشته های دیگر بود و مردم عادی می‌توانستند تحلیل کنند.

او ادامه داد: نمی‌خواهم گردن داور بیندازم اما امتیازهای ۵۰- ۵۰ بودیم را به حریف داد. مطمئنم اگر آن امتیاز ها را به ما می داد پیروز می شدیم اما فاصله را بیشتر کرد. بازی دوم هم دو تا ضربه را به حریف داد. شرمنده مردم و پیمان فخری شدم.

 

 تیم ملی سابر شمشیربازی کشورمان از ساعت 6:55 در نخستین دیدار به مصاف تیم ایتالیا رفت. تیم کشورمان در این رقابت که برای صعود به جمع 4 تیم برتر تلاش می‌کرد، با ترکیب محمد رهبری، علی پاکدامن و مجتبی عابدینی برابر حریف قرار گرفت و با نتیجه نزدیک 45 بر 44 شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند. پاکدامن در این رقابت عملکرد خوبی نسبت به سایر هم‌تیمی‌هایش داشت، اما درخشش او مانع از شکست ایران نشد.

نتایج رقابت شمشیربازان ایران به شرح زیر است:
- محمد رهبری صفر - لوکا کوراتولی 5
- علی پاکدامن 10 - لوئیجی سامِله 4
- مجتبی عابدینی 2 - انریکو بِرِه 6
- محمد رهبری 7 - لوئیجی سامِله 5
- مجتبی عابدینی 5 - لوکا کوراتولی 5
- علی پاکدامن یک - انریکو بِرِه 5
- مجتبی عابدینی 5 - لوئیجی سامِله 5
- محمد رهبری 3 - انریکو بِرِه 5
- علی پاکدامن 11 - لوکا کوراتولی 5

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در ادامه و برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم، برابر آمریکا قرار گرفت و با ترکیب علی پاکدامن، محمد فتوحی و محمد رهبری

تیم اسلحه سابر ایران با نتیجه ۴۴ بر ۴۵ از ایتالیا شکست خورد و از کسب مدال بازماند.

ثریا آقایی نخستین زن تاریخ بدمینتون ایران در بازی‌های المپیک، در دومین دیدار خود با نتیجه ۲ بر صفر به نفر اول چین و هشتم جهان باخت. آقایی که رده ۹۹ جهان را در اختیار دارد و در نخستین رقابت خود حریف مالدیو را شکست داد، امروز در دست نخست برابر چین با نتیجه ۲۱ بر ۱۱ عقب ماند. آقایی در دست دوم‌ هم با نتیجه ۲۱ بر ۳ باخت و بازی را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد.

ثریا آقایی در پایان ست اول دیدار با هه بینجیائو از چین با نتیجه ۲۱ بر ۱۱ شکست خورد.

ثریا آقایی در ششمین روز بازی های المپیک توکیو که در گروه G با نمایندگانی از کشورهای چین و مالدیو هم گروه است، رقابت خود را با بینگ جیائو نفر نخست و نفر هشتم رنکینگ جهانی آغاز کرد.

این دیدار در ورزشگاه ماساشینو فورست، ورزشگاه چندمنظوره توکیو در ساعت ۱۱ به وقت توکیو و ۶:۳۰ به وقت تهران آغاز شد.

آقایی که خود رنکینگ ۹۹ جهان را در اختیار دارد پیشتر در دور نخست حریف مالدیو خود را شکست داد.

بدمینتون پس از ۱۳ سال در المپیک توسط آقایی سهمیه گرفت.

کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا در تیراندازی کسب کرده است.
ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.

این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ - ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده به میزبانی ژاپن آغاز شد و ایران با ۶۶ ورزشکار ( ۱۰ زن و ۵۶) راهی توکیو شد.

mp4
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_1433949" ><script type="text/JavaScript" src="https://parsine.com/fa/news/play/embed/720070/1433949?width=800&height=600"></script></div>

میلاد عبادی پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: المپیک است و فشار بازی ها زیاد است.

وی تاکید کرد: زمانی برای ریکاوری نداشتیم، البته همه اینها بهانه است و روز افتضاح ما بود. اگر ۱۰ درصد بهتر بازی می‌کردیم سه بر هیچ می‌بردیم.

عبادی پور افزود: بعد از دیدار با لهستان ‌و ونزوئلا بالا بودیم و ممنون هستیم از کانادایی‌ها که با چکی که امروز به ما زدند، ما را بیدار کردند.

وی تصریح کرد: این بازی برای کانادایی‌ها حکم مرگ و زندگی داشت و اگر شکست می‌خوردند حذف می‌شدند برای همین با تمام توان آمدند. امروز ، روز بد ما بود ولی با چکی که از کانادایی‌ها امروز خوردیم امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم. البته همه بازی ها سخت است.ایتالیا همه این تیم‌ها را برده و نایب قهرمان المپیک است و امیدواریم که نتیجه مناسبی بگیریم.

 

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل کانادا در سومین بازی در المپیک گفت:من فکر می کنم این اتفاق همیشه در ورزش می افتد،یعنی علاقه یک بازیکن برای بردن.این علاقه به پیروزی امروز باعث شد تا تیم ایران خودش نباشد.

وی تصریح کرد: بازیکنان همیشه این تلاش برای پیروزی را دوست دارند و در خودشان پیش از شروع مسابقه می سوزند. ازیکنان دوست ندارند اشتباه کنند اما امروز این اتفاق افتاد.

 

تیم های ملی والیبال ایران و کانادا در سومین بازی خود در المپیک توکیو از ساعت 4:30 دقیقه امروز(چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. آلکنو در این دیدار تیمش را با ترکیب میلاد عبادی پور، سیذ محمد موسوی، اصغر مجرد، میثم صالحی، سعید معروف، امیر غفور و مهدی مرندی (لیبرو) به میدان فرستاد.

ست اول: 25 بر 16 به سود کانادا

ملی پوشان والیبال ایران از ابتدای ست نخست بازی ضعیفی از خود نشان دادند و همین موضوع باعث شد کانادا فاصله امتیازی زیادی ایجاد کند و با نتیجه 6 بر یک از ایران پیش بیفتد. این فاصله امتیازی در ادامه بیشتر شد و حتی تعویض های آلکنو هم نتوانست این فاصله امتیازی را کمتر کند.

شاگردان آلکنو در ست اول در دفاع روی تور و دریافت ها و همینطور حمله در حد انتظار ظاهر نشدند و همین موضوع باعث شد تا انتهای ست، کانادایی ها اختلاف امتیاز را بیشتر هم کنند. در نهایت این ست را تیم کانادا با نتیجه 25 بر 16 پیروز شد.

ست دوم: 25 بر 20 به سود کانادا

تیم کانادا در ست دوم هم 2 امتیاز ابتدایی را کسب کرد؛ اما در ادامه بازیکنان ایران این 2 امتیاز را جبران کردند تا نتیجه به تساوی برسد. در ادامه تیم کانادا نتیجه بازی را 7 بر 5 به سود خود کرد؛ با این حال شاگردان آلکنو یک بار دیگر بازی را در امتیاز 7 به تساوی رساندند و سرویس پرقدرت عبادی پور باعث شد ایران به امتیاز 8 برسد. تساوی 2 تیم تا امتیاز 9 ادامه داشت تا اینکه بازیکنان کانادا 2 امتیاز پیاپی کسب کردند و نتیجه یازی ست دوم 11 بر 9 به سود آنها شد. این فاصله امتیازی به 3 هم رسید و کانادا 14 بر 11 از تیم ایران پیش افتاد.

نتیجه بازی 16 بر 14 به سود کانادا بود که عبادی پور یک بار دیگر با یک سرویس زیبا امتیاز تیم ایران را به 15 رساند؛ اما در ادامه باز هم بازیکنان کانادا با دریافتهای بهتر و همینطور دفاع روی تور توانستند 4 امتیاز از تیم ایران پیش بیفتند و امتیازات خود را به 21 برسانند. این فاصله امتیازی بیشتر هم شد و در نهایت تیم ایران در ست دوم هم با نتیجه 25 بر 20 شکست خورد.

mp4
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_1433950" ><script type="text/JavaScript" src="https://parsine.com/fa/news/play/embed/720070/1433950?width=800&height=600"></script></div>

ست سوم: 25 بر 22 به سود کانادا

هر دو تیم ایران و کانادا تا امتیاز 2 مساوی بودند. تساوی دو تیم تا امتیاز 4 هم ادامه داشت تا اینکه کانادا 2 امتیاز پیاپی کسب کرد تا نتیجه بازی 6 بر 4 به سود این تیم شود. سرویس زیبای غفور باعث شد تیم ایران در امتیاز 7 با تیم کانادا برابر شود و در ادامه عبادی پور هم هشتمین امتیاز ایران را کسب کرد. تساوی دو تیم تا امتیاز 10 ادامه داشت و عبادی پور یک بار دیگر و برای چهارمین بار از روی سرویس بری تیم ایران امتیاز کسب کرد. تساوی دو تیم تا امتیاز 14 ادامه داشت؛ اما تیم کانادا با کسب 2 امتیاز متوالی 15 بر 13 از تیم ایران پیش افتاد. در ادامه این اختلاف امتیاز بیشتر هم شد و کانادایی ها 17 بر 14 از تیم ایران پیش افتادند.

نتیجه بازی 18 بر 17 بود که عبادی پور سرویس خود را به توپ زد تا تیم ایران شانس تساوی را در ست سوم از دست بدهد. در ادامه غفور توانست امتیاز بیستم را برای تیم ایران به دست بیاورد تا اختلاف امتیاز ایران با حریفش بیشر از یک امتیاز نباشد. عملکرد ضعیف بازیکنان ایران باعث شد کانادا 24 بر 21 از تیم ایران پیش بیفتد و در نهایت در این ست هم تیم ایران با نتیجه 25 بر 22 مغلوب شود تا در ست شماری هم 3 بر صفر مقابل تیم کانادا شکست بخورد.

mp4
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_1433882" ><script type="text/JavaScript" src="https://parsine.com/fa/news/play/embed/720070/1433882?width=800&height=600"></script></div>

نظر شما