شناسهٔ خبر: 48554873 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح مرکز فرهنگی مذهبی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

مرکز فرهنگی مذهبی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با محوریت نمازخانه افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان در مراسم افتتاح این مرکز فرهنگی و مذهبی گفت:در هر جامعه اسلامی تربیت نیروی کارآمد، متخصص، دلسوز و متعهد بهترین سرمایه گذاری بوده که با کارآمدی خود می‌تواند تکنولوژی ملی یک جامعه را ایجاد کند.

او دانشگاه را محور توسعه، رشد و حرکت اجتماعی و پژوهشی، علمی و سیاسی برشمرد و اظهار داشت: در جامعه توسعه یافته امروز سرمایه هر جامعه به ارز، هواپیما، ریل و قطار و سد آن کشور نبوده بلکه سرمایه آن جامعه نیروی‌های انسانی متعهد و متخصص و کارآمد با هنجار‌های اجتماعی آن کشور است.

این مسئول افزود:به واسطه تربیت سرمایه‌های نیروی انسانی متخصص، کار آمد و دلسوز است که با تکنولوژی‌های ملی آن جامعه هواپیما، قطار، ریل و سد ایجاد می‌شود و اگر این سرمایه نباشد یک تکنولوژی وارداتی و ناکارآمد خواهیم داشت که هر گاه استکبار همت کند آن را از ملت خواهد گرفت.

حسنی حلم بیان کرد: امروز به همت جوانان جهاد دانشگاهی دانشگاه‌های سطح کشورمان پیشرفت و حرکت اثر بخشی در بعد علمی، تحقیقاتی و فرهنگی شکل گرفته، اما این حرکت‌ها در عرصه دانشگاه‌ها کافی نیست و هر چه بیشتر می‌گذرد باید حرکت‌های رو به جلوتری که منجر به رشد کشور شود انجام گیرد.

او ادامه داد:باید با تمام توان در تمامی حوزه‌های کشور از آموزش و فرهنگ گرفته تا سایر عرصه حرکت و رشد آینده را روشن نگه داریم.

حسنی حلم همچنین با اشاره به دهه ولایت و عید گفت: هیچ آوازه‌ای در دنیای اسلام به آوازه ولایت نیست و اگر کسی ولایت را قبول نداشته باشد نمازش قابل قبول به درگاه خداوند نخواهد بود.

او بیان کرد:باید هر چه می‌توانیم برای دهه ولایت به هر روش از منبر، خطابه، مراسم، وقت و اطعام سرمایه گذاری کنیم.
انتهای پیام/ج

نظر شما