شناسهٔ خبر: 48554777 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

خطوط هواپیمایی آسیا- اقیانوسیه در صدر

بهترین ایرلاین های جهان برای سال ۲۰۲۱+ جدول

بر اساس اعلام با تاخیر ۷ ماهه وبسایت ایرلاین ریتینگ مجموع ۵ شرکت هواپیمایی برتر در شرق و جزو آسیا - اقیانوسیه هستند.

صاحب‌خبر -

راه و مسکن؛ بازار: بسیاری از ایرلاین ها طی سال گذشته به دلیل همه گیری کرونا "Covid-۱۹" هواپیماهای خود را زمین گیر کردند، اما با بازگشت سفرهای هوایی در برخی مناطق، وب سایت "Airline Ratings" گزارش سالانه خود را در مورد بهترین شرکت ها منتشر کرد.

خطوط هوایی قطر به دلیل واکنش به اپیدمی و نگهداری شبکه مسیر خود، به عنوان بهترین خط هوایی جهان برای سال ۲۰۲۱ معرفی شد و به دنبال آن ایر نیوزلند قرار گرفت که طی چند سال گذشته شش بار در این لیست در رده اول قرار گرفت.

رتبه بندی براساس معیارهای کلیدی ایمنی مانند گزارش حوادث و ممیزی های دولتی، همراه با عمر ناوگان، رتبه بندی مسافران، رتبه بندی سرمایه گذاری و روابط کارمندان انجام می شود.

معمولاً سایت پیش بینی سال آینده طبقه بندی را در ماه نوامبر اعلام می کند، اما همه گیری کرونا  همه چیز را تغییر داده است.

سودآوری معمولاً یکی از اصلی ترین عواملی است که می توان آن را ارزیابی کرد، اما به دلیل تأثیر شدید مالی ویروس کرونا  بر صنعت هواپیمایی، امسال بودجه در نظر گرفته نشد.

بر اساس گزارش سی ان ان، سردبیر AirlineRatings جفری توماس توضیح داد: ما امسال مجبور شدیم از این کار دست بکشیم، زیرا تقریباً همه شرکت های هواپیمایی ضرر کرده اند.

 بر اساس گزارش ارایه شده  هواپیمایی قطر، هواپیمایی نیوزلند و خطوط هوایی سنگاپور به ترتیب  اول تا سوم  شده و  در رده های بعدی کانتاس (هواپیماییی استرالیایی)، امارات و کیتی پاسفیک (هواپیمایی هنک گنگی)  قرار گرفته اند.   همان طور که  در جدول مذکور قابل مشاهده است مجموع  ۵ شرکت هواپیمایی برتر در شرق وآسیا- اقیانوسیه ای هستند.

بهترین ایرلاین های جهان برای سال ۲۰۲۱+ جدول

نظر شما