شناسهٔ خبر: 48554743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین فرصت ثبت‌نام در جشنواره کارآفرینان برتر تا دهم مرداد

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی البرز گفت: آخرین مهلت ثبت نام کارآفرینان البرزی در چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر در استان تا تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ابراهیم شادمهر، مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز بااشاره به این که آخرین مهلت ثبت نام کارآفرینان البرزی در چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر در استان تا تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ است، گفت: رویداد ملی جشنواره کارآفرینان برتر با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می‌شود.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی  البرز افزود: مهمترین ویژگی‌های جشنواره کارآفرینان برتر استفاده از شاخص‌های به روز و کاملاً علمی - تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش و همچنین صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سه بخش اقتصادی، صنعت، کشاورزی، خدمات و همکاری با متخصصین حوزه‌های مختلف در سراسر کشور جهت امور مربوط به داوری است.

شادمهر گفت: در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر امسال بخش ویژه گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از بخش‌های تخصصی جشنواره در کنار بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.

او افزود: کارآفرینان استان به منظور شرکت در چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر می توانند جهت ثبت نام تا ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir و یا karafarinanebartar.mcls.gov.ir مراجعه نمایند و همچنین در این سامانه ها از نظام نامه و شیوه اجرائی این جشنواره آگاهی حاصل کنند.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز گفت : فرایند جشنواره چهاردهم در حالی آغاز به کار کرده که کسب و کارها حدود یک و سال نیم در کنار شرایط سخت اقتصادی کشور درگیر پاندومی کرونا نیز بوده‌اند و طبعا کسب و کارهایی توانسته‌اند بقای خود را حفظ کنند که در مسیر نوآوری گام برداشته باشند.

شادمهر افزود : کارآفرینان استان البرز برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در میدان آزادگان، بلوار امام رضا(ع)، خیابان اردلان ۳، طبقه سوم ،واحد توسعه کارآفرینی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۴۵۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام / ر .ن 

برچسب‌ها:

نظر شما