شناسهٔ خبر: 48554285 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه هفته سوم بازی‌های فوتبال المپیک توکیو

بازی های هفته سوم فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدارهای هفته سوم مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

گروه D

ساحل عاج - آلمان / ساعت ۱۲:۳۰

در آخرین دیدار مرحله گروهی بازی‌های المپیک تیم‌های ملی فوتبال ساحل عاج و آلمان به مصاف یکدیگر می‌روند. آلمان از ۲ بازی خود در گروه D این رقابت‌ها توانست یک برد و یک باخت کسب کند و در رده سوم جدول قرار گرفت، اما در آن سوی میدان ساحل عاجی‌ها از ۲ بازی خود در این گروه یک تساوی و یک برد کسب کردند و با ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفتند.

برزیل - عربستان سعودی / ساعت ۱۲:۳۰

در آخرین دیدار گروه D تیم‌های ملی فوتبال برزیل و عربستان سعودی به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ملی فوتبال برزیل در ۲ بازی خود در مرحله گروهی توانست یک برد و یک تساوی کسب کند و با ۴ امتیاز صدرنشین گروه D شود، اما عربستانی‌ها در ۲ بازی خود در مرحله گروهی آمار خوبی از خودشان به نمایش نگذاشتند و در این ۲ دیدار شکست خوردند و بدون امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفتند.

گروه B

نیوزیلند - رومانی / ساعت ۱۳:۰۰

در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتبال المپیک توکیو، تیم‌های ملی فوتبال نیوزیلند و رومانی به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ملی فوتبال نیوزیلند در ۲ دیدار خود در مرحله گروهی توانست یک برد و یک باخت کسب کند و با ۳ امتیاز در رده سوم جدول گروه B قرار بگیرد، اما در آن سوی میدان تیم ملی فوتبال رومانی در ۲ دیدار اخیر خود در مرحله گروهی یک برد و یک باخت کسب کرد تا با ۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

هندوراس - کره جنوبی / ساعت ۱۳:۰۰

در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتبال المپیک توکیو، تیم‌های ملی فوتبال هندوراس و کره جنوبی به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ملی فوتبال هندوراس در ۲ دیدار خود در مرحله گروهی توانست یک برد و یک باخت کسب کند و با ۳ امتیاز در رده دوم جدول گروه B قرار بگیرد، اما در آن سوی میدان تیم ملی فوتبال رومانی در ۲ دیدار اخیر خود در مرحله گروهی یک برد و یک باخت کسب کرد تا با ۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

گروه C

مصر - استرالیا / ساعت ۱۵:۳۰

در یکی دیگر از بازی‌های هفته سوم مسابقات فوتبال المپیک، تیم‌های ملی فوتبال مصر و استرالیا به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ملی فوتبال مصر از ۲ بازی خود در مرحله گروهی توانست یک تساوی و یک باخت را کسب کند و در رده چهارم جدول قرار بگیرد، اما در آن سوی میدان استرالیایی‌ها از ۲ بازی خود توانستند یک برد و یک باخت کسب کنند و با ۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرند.

آرژانتین - اسپانیا / ساعت ۱۵:۳۰

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم مسابقات فوتبال المپیک تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و اسپانیا مقابل هم صف آرایی می‌کنند. آرژانتینی‌ها از ۲ بازی خود در مرحله گروهی توانستند یک باخت و یک برد کسب کنند و با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرند، اما اسپانیایی‌ها از ۲ دیدار اخیر خود در مرحله گروهی توانستند یک برد و یک تساوی کسب کنند و با ۴ امتیاز در گروه C صدرنشین شوند.

گروه A

ژاپن - فرانسه / ساعت ۱۶:۰۰

در یکی دیگر از دیدار‌های مرحله گروهی تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و فرانسه به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ملی فوتبال ژاپن در ۲ بازی آخر خود در مرحله گروهی توانست پیروز میدان شود و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه A یکه تاز باشد، اما فرانسوی‌ها از ۲ بازی اخیر خود در مرحله گروهی یک برد و یک باخت کسب کردند و با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفتند.

مکزیک - آفریقای جنوبی / ساعت ۱۶:۰۰

در آخرین دیدار مرحله گروهی تیم‌های ملی فوتبال مکزیک و آفریقای جنوبی به مصاف همدیگر می‌روند. مکزیکی‌ها در ۲ بازی خود در گروه A این رقابت‌ها توانستند یک برد و یک باخت کسب کنند و با ۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرند، اما تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی در ۲ بازی خود در مرحله گروهی شکست خورد و بدون امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما