شناسهٔ خبر: 48553439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۲۰ پروژه ناتمام کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در انتظار بودجه و کمک خیرین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به ناتمام بوده ۲۰ پروژه نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها نیازمند کمک خیرین هستیم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوشاب اظهار کرد: ما بهره‌بردار کتابخانه‌ها هستیم و بعد از ساخت و تکمیل آن‌ها و تحویل به نهاد کتابخانه تجهیز می‌شوند و به مردم خدمت ارائه می‌کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به ۲۰ پروژه ناتمام  کتابخانه‌های خراسان رضوی و شروع نشده مانند کتابخانه مرکزی سبزوار افزود: ساخت کتابخانه مرکزی سبزوار در اولویت‌ است ولی باید ادارات دیگر نیز پای کار بیایند و از دیگر ادارات مانند اداره راه و شهرسازی که مجری این پروژه است نیز مطالبه‌گری شود.

وی اضافه کرد: بعد از بهبود وضعیت کرونا به سبزوار سفر خواهم کرد و در جلسه‌ای با مسؤولان این موضوع و بودجه ساخت و تکمیل آن بحث و پیگیری می‌شود.

سبزیان درباره سرنوشت ساخت کتابخانه شهر مشکان و روستای رباط جز از توابع شهرستان خوشاب با تأکید بر اینکه ما بهره‌بردار کتابخانه‌ها هستیم و مجری پروژه نیستیم، اما پیگیری می‌کنیم این پروژه به سرنوشت کتابخانه مشهد که بعد از ۲۳ سال تکمیل شد، دچار نشوند، گفت: چند خیر پیشنهاد واگذاری زمین داده‌اند که در صورت توافق با فروش زمین‌ها این دو پروژه تکمیل و به‌نام خیرین نامگذاری می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به نیاز خوشاب در بخش فرهنگی به تکمیل کتابخانه‌های رباط جز و مشکان و خارج شدن تنها کتابخانه خوشاب در سلطان‌آباد از تک‌محوری بودن، افزود: از محل اختیاراتمان ۱۰۰ میلیون تومان بودجه در نظر گرفته‌ایم ولی پروژه‌ها با اعتبارات دولتی به اتمام نمی‌رسد و خیرین باید کمک کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

نظر شما