شناسهٔ خبر: 48550821 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

انصاری خبرداد:

بررسی موضوع روند تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در دستگاه‌ها

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: بر اساس گزارشات برخی از ادارات و سازمان‌ها نسبت به اجرای موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران بی توجه بودند.

صاحب‌خبر -

مجید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا،  در خصوص نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نشست امروز کمیسیون اجتماعی ابتدا موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در ادارات و سازمان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس گزارشات برخی از ادارات و سازمان‌ها نسبت به اجرای موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران بی توجه بودند و تنها تعداد محدودی از سازمان‌ها و ادارات به اجرای این قانون پایبند بوده‌اند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی ادامه داد: در این راستا کمیسیون اجتماعی روز گذشته برای بررسی دقیق‌تر این موضوع میزبان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشوری، ستاد کل نیروهای مسلح و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران گزارش کاملی از ادارات و سازمان‌هایی که این قانون را رعایت نکرده‌اند به کمیسیون ارائه کند همچنین کمیسیون اصل ۹۰ و دیوان محاسبات کشور نیز مکلف به بررسی این موضوع شدند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی اضافه کرد: برخی از سازمان‌ها و ادارات کشور نیز آمادگی خود را برای اجرای این قانون به بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرده‌اند اما هنوز اقدامات لازم در این مسیر انجام نشده است.

نظر شما