شناسهٔ خبر: 48550063 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار ایلام مطرح کرد؛

لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور کنترل ویروس کرونا

گراوند گفت:از مردم خواستاریم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت محدودیت‌های در نظر گرفته شده در راه مقابله با ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، خیراله گراوند ، فرماندار ایلام در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان ایلام که با حضور کمربیگی معاون سیاسی فرماندار، مقصودی رئیس شبکه بهداشت وکلیه اعضا در محل سالن جلسات مرکز بهداشت شهرستان ایلام برگزار گردید، گفت: شیوع همه گیر و باشدت دوباره کرونا و ابتلای جمعیت بیشتری از مردم به این ویروس و در نتیجه آمار تلفات بیشتر زنگ خطر را به صدا درآورده است.

او بیان کرد: از مردم خواستاریم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت محدویت‌های در نظر گرفته شده در راه مقابله با این ویروس در جهت حفظ سلامتی خود، خانواده و افراد جامعه همکاری لازم را داشته باشند.

گراوند با بیان اینکه مهمترین عامل در قطع زنجیره بیماری کرونا، در خانه ماندن می‌باشد، از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و همنوعان از تردد غیر ضرور بپرهیزند همچنین از شرکت در هرگونه تجمع، مراسم شادی و عزا و میهمانی‌ها و دور همی‌ها اجتناب کرده و در صورت ضرورت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تردد صورت گیرد.

انتهای پیام /غ

نظر شما