شناسهٔ خبر: 48550048 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس خبر داد؛

صدور حکم پرونده متخلف ارزی در تعزیرات فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم به استرداد ۵۰۰ هزار یورو به بانک شاکی توسط مدیرعامل متخلف یک شرکت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامعه خبرگزاری آنا، غلامرضا سالاری در خصوص صدور حکم استرداد ۵۰۰ هزار یورو به بانک شاکی توسط مدیرعامل متخلف یک شرکت گفت: با شکایت یکی از بانک های استان از یک شرکت واردات کالا، مبنی بر عدم ایفای تعهدات ارزی، پرونده‌ای در شعبه سوم تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس ادامه داد: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که مدیرعامل شرکت مذکور مبلغ ۵۰۰ هزار یورو ارز دولتی را برای واردات موز به کشور دریافت کرده ولیکن به تعهد خود در این رابطه عمل نکرده است.

سالاری تصریح کرد: متهم طی اظهارات خود ادعا داشت که در ازای دریافت ارز دولتی، کالا وارد کشور کرده و مدارکی را نیز در این رابطه به شعبه ارائه کرد که با استعلام از گمرک کشور مشخص شد که اسناد ارائه شده فاقد اعتبار است، بنابراین شعبه رسیدگی کننده حکم به تعلیق کارت بازرگانی مدیرعامل متخلف این شرکت به مدت یکسال و استرداد ۵۰۰ هزار یورو به بانک شاکی صادر کرد.

همچنین در ادامه علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان میبد در حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی باری نیسان مشکوک و در بازرسی از آن، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد ارسال شد.

وی در پایان سخنان خود افزود: پرونده پس از بررسی و احراز تخلف، حکم به ضبط کالا صادر و متهم را به پرداخت مبلغ ۹۹۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که رای صادره قطعی و توسط اجرای احکام وصول شد.

انتهای پیام/۴۰۷۶/

نظر شما