شناسهٔ خبر: 48549838 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران:

توزیع ۵۰۰ بسته ارزاق در دهه ولایت

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران گفت: همزمان با عید قربان و شروع دهه ولایت، به کمک خیرین تعداد ۵۰۰ بسته ارزاق در شهر تهران توزیع کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی جوادی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران اظهار کرد: همزمان با عید قربان و شروع دهه ولایت، به کمک خیرین تعداد ۵۰۰ بسته ارزاق در شهر تهران توزیع کردیم.

وی در ادامه گفت: از دیگر برنامه‌های این قرارگاه در دهه ولایت اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان و مرمت خانه و مدارس‌های آسیب دیده کم برخوردار در مناطق جنوبی تهران است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا ۷۰۰۰ بسته ارزاق هر کدام با ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار تومان توزیع گردیده است و با گل ریزان انجام شده توسط خیرین ۲۰ دست جهیزیه هر کدام با ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از عروس و داماد اهدا گردیده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی جنوب شرق تهران در پایان گفت: مردم عزیز و شریف مناطق ۱۱ تا ۱۶ تهران که در محدوده جغرافیایی این قرارگاه می‌باشند و از نظر مالی توان مرمت منازل خود را ندارند به این قرارگاه اطلاع داده تا گروه‌های جهادی زیر مجموعه قرارگاه در اسرع وقت نسبت به بازسازی و مرمت منازل این مردم عزیز اقدام کنند.

نظر شما