شناسهٔ خبر: 48549833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان :

معلمان واکسن بزنند مدارس حضوری دایر می‌شود

دستورانی گفت: اهتمام وزارت آموزش و پرورش برای از سر گیری آموزش‌های حضوری در ابتدای مهر ماه جدی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، وضعیت آموزش‌های حضوری و مجازی در سال تحصیلی جدید، پوشش تحصیلی و ثبت نام مدارس در سی و پنجمن اجلاس سراسری مدیران و رئوسای آموزش و پرورش سراسر کشور بررسی شد.

مدیران استانی و شهرستانی و مدیران مدارس استان سمنان از طریق ارتباط تصویری اینترنتی و شبکه شاد در جمع مجازی ۱۳۰۰ نفری این اجلاس حضور داشتند.

این اجلاس سراسری با محوریت؛ نصیب برابر آموزشی، ارتقاء کیفیت یادگیری و عدالت آموزشی در گام دوم انقلاب با تکیه بر اثرات و ثمرات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در قالب کارگروه‌های مجازی دو روزه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه این اجلاس از اهتمام جدی آموزش و پرورش برای از سر گیری آموزش‌های حضوری در ابتدای مهر ماه خبر داد و گفت: بر اساس مباحث این اجلاس در صورت تحقق قول وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر واکسیناسیون معلمان از عید غدیر خم، بدلیل اینکه آموزش‌های مجازی از عمق کافی برخوردار نیست کلاس‌ها بصورت حضوری است، اما برای رعایت شدن فاصله گذاری اجتماعی حضور دانش آموزان با تعداد کمتر بصورت نوبتی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: برخی از دروسی که امکان ارائه آن بصورت مجازی وجود دارد نیز طبق روال قبل در بستر مجازی تدریس خواهد شد و از زمان‌های آزاد آن در مدارس برای برگزاری اردوها، بازدید‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و بخصوص ورزشی استفاده می‌شود.

دستورانی گفت: برای جبران عقب افتادگی دانش آموزان نیز در ماه‌های مهر و آبان مباحث مشکل درسی پایه قبلی نیز مرور می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما