شناسهٔ خبر: 48549537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تامین روشنایی ۵ کیلومتر ورودی شهر آغاجاری از سمت بهبهان

در نشست سه گانه فرماندار و نماینده مردم آغاجاری با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مقرر شد تا روشنایی ۵ کیلومتر ورودی شهر آغاجاری از سمت بهبهان تامین گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مشایخی فرماندار آغاجاری به همراه محمد طلا مظلومی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری مشکلات حوزه برق شهرستان با خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان دیدار کردند.

در این نشست وضعیت تامین روشنایی ۵ کیلومتر ورودی آغاجاری از سمت بهبهان حد فاصل ورودی تا بالای گردنه مورد بررسی قرار گرفت که مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان قول مساعد جهت تامین پایه‌های تلسکوپی، لامپ و ترانس‌های مورد نیاز برای روشنایی این محور ارتباطی را داد.

همچنین بر لزوم تامین و استفاده بیشتر از لامپ‌های LED به منظور روشنایی معابر شهری و روستایی تاکید و سایر مشکلات اداره برق شهرستان بررسی شد.

همچنین فرماندار آغاجاری در دیدار با معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بر اجرای مصوبات سفر مدیرکل به شهرستان تاکید کرد.

مشایخی و مظلومی در مجلس شورای اسلامی با نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار بر لزوم پیگیری و تسریع در روند اجرای مصوبات سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان به شهرستان، اجرای پارک ورزشی شهر آغاجاری، ساماندهی چمن طبیعی مجموعه ورزشی تختی، تحویل سهمیه اختصاصی چمن مصنوعی به بخش جولکی تاکید شد.

انتهای پیام/ن

نظر شما