شناسهٔ خبر: 48549331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهر خرانق، جزء مناطق کمتر توسعه یافته

فرماندار اردکان گفت: شهر خرانق، پهناورترین بخش کشور و درعین‌حال از مناطق کم‌تر توسعه‌یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مصطفی پور دهقان فرماندار اردکان در نسشت شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه شهر خرانق، پهناورترین بخش کشور و از مناطق کم‌تر توسعه‌یافته است،گفت: با توجه به تصویب شهر خرانق، توسعه زیرساخت‌ها ضروری است و همت جهادی و عزم جدی همه مدیران اعم از دولتی و خصوصی را می‌طلبد.

او  گازرسانی به بخش خرانق، موضوع کمبود آب، تأمین و ساماندهی زمین‌های واگذار شده از سوی بنیاد مسکن در روستا‌ها، تأمین اعتبار قلعه خرانق و سایر ابنیه تاریخی را از جمله مسائل و مشکلات بخش خرانق برشمرد.

فرماندار اردکان اظهار داشت: در خصوص گازرسانی به خرانق با توجه به اختصاص اعتبارات ملی و استانی از سوی شرکت گاز استان نبود تعهدات اجتماعی بعضی از شرکت ها در تأمین اعتبار مشارکتی این پروژه علی‌رغم تعهد قبلی، منجر به تعطیلی و تعلل در انجام پروژه شده است.

او گفت: انتظار می‌رود واحد‌های معدنی مستقر در بخش خرانق مشارکت خود را در انجام پروژه‌های مهم  مناطق حروم جدی‌تر دنبال کنند.

پور دهقان ادامه داد: مسئله آب به‌ عنوان یک مشکل جدی در سراسر شهرستان و استان و بخصوص بخش خرانق مطرح است و باید اداره آبفای شهرستان هرچه سریع‌تر نسبت به شناسایی و حفر چاه جدید آب مناسب اقدام کند.

انتهای پیام/ی

نظر شما