شناسهٔ خبر: 48549186 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

پست اینستاگرامی کیمیا علیزاده خطاب به ایرانی ها

رکنا: کیمیا علیزاده بعد از بازی اش با ناهید کیانی و اتمام بازی هایش در المپیک توکیو پستی در اینستاگرام منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی است. چند سالی است که کیمیا علیزاده به جمع ورزشکاران مهاجر و پناهنده پیوسته است. در رقابت های المپیک توکیو 2020  کیمیا علیزاده توانست بر حریفان خود پیروز شود و به نیمه نهایی راه یابد اما در مسابقه بعدی کیمیا علیزاده در مرحله نیمه نهایی شکست خورد و ناهید کیانی تنها نماینده زن تکواندوی ایران از رقابتهای المپیک توکیو حذف شد. کیمیا علیزاده در رقابت المپیک توکیو 2020 حرکت نمادین با پرچم ایران انجام داد.

به گزارش رکنا، کیمیا در پست اینستاگرامی اش نوشته است: با سلام و احترام، به همه کسانی که مرا «هم‌وطن» خودشان می‌دانند. از راه دور، به خاک خوزستان بوسه می‌زنم که هر چه داریم از همان خاک خشکیده است. اشک‌هایم از دیدن ویدیوهایتان بند نمی‌آمد. خواستم بگویم هزاران طلای المپیک، فدای یک تار موی شما.

کیمیا علیزاده

در برابر محبت‌ها و موج همدلی‌تان در شبکه‌های اجتماعی، همیشه شرمنده‌ام و سر تعظیم فرود می‌آورم. قدردان حمایت‌های ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان، و مربیانی هستم که مرا یکی از خودشان می‌دانند.

خسته نباشید می‌گویم به دوست عزیزم ناهید کیانی که می‌دانم چه فشار سنگینی را به او تحمیل کردند و اطمینان دارم به موفقیت‌های بزرگی دست خواهد یافت.

سپاسگزارم از همه‌ی رسانه‌هایی که با جریان‌سازی غیراخلاقی صداوسیما همراهی نکردند. همان مردانی که سال‌هاست بلندگوی عادی‌سازی تبعیض جنسیتی شده‌اند. آن‌ها تحقیر زنانِ خود را در خانه کافی نمی‌دانند و در رسانه به اصطلاح ملی هم به زن‌ستیزی‌شان ادامه می‌دهند.

من زنم. تکواندوکارم. با مبارزه بزرگ شده‌ام و به مبارزه ادامه می‌دهم.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

  • مهران مدیری در بیمارستان بستری شد / دعایش کنید

    مهران مدیری در بیمارستان بستری شد / دعایش کنید

آیا این خبر مفید بود؟
2 1

نظر شما