شناسهٔ خبر: 48549172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشکلات صنعتی استان مرکزی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی شد

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات بیمه، مالیات، تامین مواد اولیه و تجارت خارجی صنایع استان مرکزی در این کمیسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «روح اله عباس پور» در توضیح نشست روز سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: دستورکار نخست کمیسیون بررسی درخواست تبصره (۱) ماده ۴۵ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس ارجاعی به کمیسیون با موضوع ناکارآمدی در سیاست‌ها و مقررات و  رفع تعهد ارزی و آسیب خوردن به واحدهای تولیدی و صنعتی بود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره دومین دستور کار کمیسیون درخصوص پیگیری مصوبات بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از استان مرکزی نیز، افزود: در بازدید کمیسیون صنایع و معادن از واحدهای صنعتی و معدنی مشکلات در حوزه‌های تامین اجتماعی، مالیات، تامین مواد اولیه، تجارت خارجی و... احصا شد.

وی ادامه داد:  همچنین در تصمیمات جدیدی که برای بازید از استان اراک اتخاذ شد، مقرر شد به منظور پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان و تامین مواد اولیه موردنیاز واحدهای تولیدی استان مرکزی اقدامات لازم انجام شود.

عباس پور خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در زمینه تامین فولاد و پتروشیمی موردنیاز واحدهای تولیدی استان مرکزی یکی دیگر از نکات بررسی شده در این جلسه بود که تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شد.

نظر شما