شناسهٔ خبر: 48549109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج رسانه استان:

خبرنگاران خراسان رضوی از نهم مرداد واکسینه می‌شوند

عباس محمدیان گفت: از ۹ مرداد واکسیناسیون خبرنگاران در خراسان رضوی آغاز می‌شود و خبرنگاران با بیماری زمینه‌ای در اولویت دریافت واکسن قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در خصوص شرایط و نحوه دریافت واکسن کرونا برای خبرنگاران گفت: با توجه به فعالیت خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی و همراه بودن آنان با کادر درمان و سایر مشاغل پرخطر، با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، واکسیناسیون خبرنگاران استان آغاز خواهد شد و تا پایان مرداد ماه تمام خبرنگاران واکسینه می‌شوند.

او افزود: اولویت دریافت واکسن با خبرنگارانی است که بیماری‌های خاص و زمینه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: برای دریافت واکسن نیاز به ثبت نام نبوده و افرادی که بیماری زمینه‌ای داشته و در اولویت قرار دارند، شناسایی شده‌اند. پس از واکسیناسیون خبرنگاران دارای بیماری زمینه‌ای، روند ثبت‌نام و واکسیناسیون سایر خبرنگاران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

محمدیان بیان کرد: بر این اساس گام دوم واکسیناسیون خبرنگاران با همکاری مدیران رسانه و با توجه به نحوه فعالیت و در معرض خطر بودن خبرنگاران، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی خواهد شد.

 

انتهای پیام// م.ب

نظر شما