شناسهٔ خبر: 48549029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

یادداشت/سردارعبدالرضاناظری

یادی از آسمانی شدگان ناجایی مکتب حاج قاسم

آسمان ابهت و جلال خاصی دارد و برخی نه با بال و پر بلکه به سبب دل آسمانی خود خیلی زود از گلستان های این دنیا برچیده و آسمانی می شوند. 

صاحب‌خبر -
به تاسی از روایت شریفه"النعمتان مجهولتان؛الصحتو الامان"بنویسیم برای آن ها که حضورشان دریغ از یادشان در همه جا هست، آنانکه حضورشان به وقت مشکلات در حکم فرشته نجات است و گاه و بیگاه پیکرشان برای حفظ امنیت، سپر مردم در مقابل اشرار و مخلان نظم و امنیت می شود.
 
بنویسیم از دل مادران،همسران و فرزندان چشم به راهی که حتی صدای زنگ تلفن لرزه بر جان و دلشان می اندازد که شاید هر تماس، منادی خبری ناگوار باشد.
 
بنویسیم برای13هزار شهید و هزاران جانباز جامانده از دوران جنگ که هم اکنون در کوچه پس کوچه های شهر و به دور از دیده های من و تو برای تداوم امنیت و آرامش جانفشانی می کنند.

شهید"تاجیک"،شهید"بشنام"و شهید"بناوند"عزیز آن روز که با شور و شوق خدمت در لباس خادمان نظم و امنیت قدم در جای جای شهر و هر کوی و برزن می گذاشتید،آیا می دانستید که فرشتگان بال های خود را زیر قدوم استوارتان پهن کرده و لحظه به لحظه به دیدار با معشوقتان نزدیک و نزدیک تر خواهید شد.

آن لحظه که خبر جولان اشرار و قاچاقچیانی که با اقدامات ننگینشان آتش بر دامان جوانان وطن انداخته اند به شما دریادلان عرصه نظم و امنیت رسید چه بی باک و شجاعانه و با اقتدا به سردار آسمانی دل ها به قلب آنان زدید تا یک بار دیگر شیطان صفتانی که اعتیاد و نابودی فرزندان این آب و خاک را دستمایه سودجویی و نیات شوم خود قرار داده اند را ناکام بگذارید،اما چه زیبا وعده الهی"ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم" برایتان محقق شد و روح بلندتان از این زمین خاکی به عرش اعلی پرکشید.

ای همرزمان شهیدم سخت است از شما آسمانیان واز افتخاراتی که در طول خدمت مقدستان آفریدید سخن بگویم،اما یاد و خاطر شما عزیزان وصفای وجودتان که رهرو حقیقی سنگربان بزرگ مدافع وطن شهید"حاج قاسم سلیمانی"بودیدهرگز از خاطر ما ومردمان شهیدپرور خطه جنوب و شرق استان پاک نخواهد شد که چه زیبا در لباس امنیت آفرینی برای مردم و در آستانه عید قربان، قربانی حریم امنیت و سلامت همگان شدید و اینک ما جا ماندگان این قافله که شاید در طول خدمت گاهی تنها چند صباحی توفیق همرزمی با شهدا نصیبمان می شودیک بار دیگر در آستانه عید ولایت یاد تمامی شهدا و ایثاگران عرصه نظم و امنیت را گرامی می داریم و با قلبی محزون آرزوی پیوستن به جان نثاران حریم امنیت را به پیشگاه شما همرزمان شهیدمان عرضه می داریم تا انشاالله این موهبت الهی روزی ما نیز بشود.

دلنوشته به قلم:سردارعبدالرضا ناظری،فرمانده انتظامی استان کرمان          

 
 

نظر شما