شناسهٔ خبر: 48549012 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر آموزش‌وپرورش نجف‌آباد استان اصفهان:

اجرای سند تحول ،کلنگ زنی تکمیل وافتتاح ۲۲ پروژه آموزشی و افتتاح بزرگ‌ترین گلخانه صنعتی کشوردرهنرستانها از جمله دستاوردهای آموزش‌وپرورش نجف‌آباد است

سید رضا موسوی‌زاده: در نجف‌آباد ۶۰ مدرسه دو نوبته فعالیت می‌کنند و ۴۰ درصد از فضاها، تخریبی و یا نیاز به مقاوم‌سازی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در پنجمین روز از مردادماه 1400 سید رضا موسوی‌زاده مدیر آموزش‌وپرورش نجف‌آباد در حاشیه سی و پنجمین اجلاس دوروزه روسای ادارات آموزش‌وپرورش سراسر کشور که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد در مصاحبه با خبرنگار آموزش‌وپرورش اظهار داشت: سعی ما در سال‌های گذشته برداشتن گام‌های مؤثر در اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بود. همچنین کلنگ‌زنی، تکمیل و افتتاح ۲۲ پروژه آموزشی، جوان‌گرایی و تخصص‌گرایی در بدنه آموزش‌وپرورش، افتتاح بزرگ‌ترین گلخانه صنعتی کشور در هنرستان شهید پارسا و کسب رتبه اول استان در شاخص‌های عملکرد دستگاهی در جشنواره شهید رجایی از جمله دستاوردها و اقداماتی بود که تا کنون انجام شده است.

وی با اشاره به مشکلات آموزش‌وپرورش نجف‌آباد تصریح کرد: افزایش بی‌سابقه جمعیت دانش‌آموزی که سالانه در حدود ۲۵۰۰ نفر است، کمبود شدید نیروی انسانی و افزایش تعداد بازنشستگان و کمبود فضای فیزیکی در مدارس از جمله مشکلاتی است که در آموزش‌وپرورش نجف‌آباد وجود دارد. در نجف‌آباد ۶۰ مدرسه دو نوبته فعالیت می‌کنند و ۴۰ درصد از فضاها، تخریبی و یا نیاز به مقاوم‌سازی دارند.

موسوی‌زاده آموزش‌وپرورش را با مأموریت تربیت ۶ ساحتی زیربنای توسعه کشور دانست و خاطرنشان کرد: در مهر ۱۴۰۰ آموزش‌وپرورش نجف‌آباد پذیرای ۶۲۱۰۰ دانش‌آموز خواهد بود که ۳۰۸۴ معلم شاغل  وظیفه آموزش آنها را برعهده دارند.

نظر شما