شناسهٔ خبر: 48548948 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشن بزرگ عید سعید غدیرخم در میدان میوه و تره بار بهمن

جشن بزرگ عید سعید غدیرخم با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح و رییس بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در میدان میوه و تره بار بهمن تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جشن بزرگ عید سعید غدیرخم با حضور سردار سپهر فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح و دکتر حسن پور اشکذری رییس بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در میدان میوه و تره بار بهمن تهران برگزار شد.
در این مراسم که سردار سپهر فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح به دعوت کسبه این میدان حضور داشت، گفت: جشن غدیر خم را برپا می‌کنیم تا از امام مسلمین یاد کنیم حتما باید از آموزه‌ها درس بگیریم و به آن عمل کنیم و به دیگران هم توصیه کنیم، زیرا این مکتب از امیرالمومنین به ما رسیده است.
سردار سپهر بیان کرد: متاسفانه در این روز‌ها جامعه بشری درگیر ویروس منحوس کرونا است و این ویروس ساخت دسته بشر جان تعدادی از مردم را گرفته است و امروز در کشور ما باید با همدلی تلاش کنیم تا از این ویروس رهایی یابیم.
سردار سپهر گفت: خدمت به خلق و خدمت به نیازمند از برکات الهی است و اگر شما به نیازمندی کمک کردید، همان گونه که از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است؛ کمک به خدا و رسول کردید و اگر دست رد به سینه او زدید دست زد به خدا و رسول زدید.
وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی نقشه راه چگونه زیستن را به بنی بشر و به مستضعفان عالم نشان داده است، امروز الگو و سرمشق مردم جهان هستیم و باورها، اعتقاد‌های و ایمان ما امروز در جهان نمود دارد.
سردار سپهر افزود: زمانی که مردم در مقابل ویروس کرونا نیاز به ماسک داشتند و درگیر کرونا بودیم تنها ۲۰۰ هزار عدد ماسک تولید میکردیم و اجازه خرید از کشور‌های دیگر به واسطه تحریم توسط آمریکا به ما داده نشد و محصول خریداری شده را هم مصادره کردند، اما با همت بسیج اصناف و تیم تولید توانستیم روزانه ۴۰ میلیون عدد ماسک تولید کنیم.
سردار سپهر عنوان کرد: باید همه برای رفع مشکلات کمک کنیم تا همه در رفع مشکلات سهیم باشیم و حتما باید مراقب سفره مردم مستضعف باشیم و با انصاف کسبه و بازاریان مجدد امید را به جامعه بازگردانیم.

نظر شما