شناسهٔ خبر: 48548557 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ماجدی: حضور مهدوی‌کیا در تیم امید قطعی شد

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد: حضور مهدوی‌کیا در تیم ملی امید قطعی شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 "میرشاد ماجدی" با اشاره به اهمیت استعدادیابی گفت: پس از دستور رئیس فدراسیون اقدامات مربوط به توسعه و استعدادیابی بازیکنان سطح کشور در چند ماه اخیر در دستور کار قرار گرفته است و به زودی از سامانه استعدادیابی رونمایی خواهیم کرد.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال افزود: فدراسیون و شخص رئیس آن علاقه‌مند به استفاده از نیروی جوان، تحصیل‌کرده و فوتبالی است جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است و ان‌شاءالله در کنار عزیزانی که هم‌اکنون در بعد فنی مشغول به فعالیت هستند، یکی، دو مربی و مشاور خارجی به تیم فنی فدراسیون اضافه خواهد شد. در واقع هدف ما از این اقدام، بهره‌گیری از علم روز دنیاست.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: حضور مهدوی‌کیا در کنار ما قطعی شده و هاشمیان نیز در چند ماه گذشته کمک زیادی به ما کرده است و همچنان همراهمان خواهد بود. این دو نفر نقاط قوت متمایزی دارند. تجربه حضور در نقاط مختلف جهان را دارند و سابقه کار و اخذ مدارک مختلف در اروپا را دارند و از طرفی نیاز جامعه فوتبال ایرانی را به خوبی می‌شناسند.

وی با بیان اینکه تیم منسجمی برای کار در تیم‌های پایه در حال شکل‌گیری است، گفت: نگاه ما تغییر شرایط فوتبال پایه کشور از نتیجه‌گرایی به آینده سازی است. اینکه تنها به فکر کسب نتیجه در بازی‌ها باشیم را اساسا قبول نداریم و از همین حالا باید به فکر المپیک و جام جهانی‌های آتی باشیم. به این منظور، با دستور رئیس فدراسیون در حال پیگیری اقدامات متعددی هستیم و تا چند روز آینده پیکره اصلی این اقدامات در کل استان‌ها شکل می‌گیرد تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌ها را برای آینده‌سازی را آغاز کنیم.

ماجدی گفت: یکسری از دوستان در روز‌های گذشته پالس‌های منفی را در فضای مجازی ایجاد کردند که همه را تکذیب می‌کنم. ما در فدراسیون فوتبال میان رئیس، اعضای هیئت رئیسه و سایر بخش‌ها یک رفاقت و صمیمیت کاری داریم و اجازه نمی‌دهیم که صحبت‌های فضای مجازی اختلافی ایجاد کند. تیمی همفکر هستیم و در آینده‌ای نزدیک با اجرایی کردن کار‌ها جواب منتقدین داده خواهد شد. بخش عظیمی از تلاش ما رشد و اعتلای فوتبال کشور از طریق بسترسازی مناسب در فوتبال پایه است.

نظر شما