شناسهٔ خبر: 48547735 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش هامون:

جذب و تربیت نیروی تخصصی پیش‌دبستانی ارتقای کیفیت آموزشی از پایه را به دنبال خواهد داشت

علیرضا شهرکی گفت: مهمترین رسالت اصلی ما در آموزش و پرورش دستیابی به کیفیت آموزشی است و لازمه آن تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد به خصوص در مقاطع پایه مانند پیش دبستانی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، شهرکی در حاشیه سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: تامین نیروی انسانی از ضروریات کیفیت آموزشی و ارتقاء شاخص‌های آموزش و پرورش است و بهترین  ظرفیت برای پذیرش و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه تعلیم و تربیت دانشگاه فرهنگیان است.

مدیر آموزش و پرورش هامون افزود: آموزش دانشجویان فرهنگی به مدت ۴ سال در کارآمد بودن نیروها بسیار موثر است و این نیروها در رسیدن به اهداف مدنظر موفق تر عمل خواهند کرد.

شهرکی خاطر نشان کرد: جذب و تربیت نیروی تخصصی در پیش دبستانی می تواند از ابتدا به ارتقای کیفیت تحصیلی دانش آموزان کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: تشکیل کارگروه‌های توانمند سازی با استفاده از مجرب ترین نیروهای استانی و کشوری به روند آموزش نیروهای استخدامی ماده ۲۸ و سرباز معلمان موثر است.

مدیر آموزش و پرورش هامون خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های ضمن خدمت بدون سنجش واقعی و حضوری کاری بیهوده خواهد بود.

شهرکی ادامه داد: جذب نیروهای سرباز معلم بدون آزمون و مصاحبه تخصصی آسیب بزرگ بر پیکره آموزش وارد خواهد کرد باید در این راستا تدابیر ویژه اندیشیده شود چرا که بخشی از کمبود نیروی انسانی در این استان با سرباز معلم تامین می شود.

نظر شما