شناسهٔ خبر: 48547569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

توزیع بیش از ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر میان نیازمندان

مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها از توزیع بیش از ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر میان نیازمندان چند استان کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، محمد خامه یار در مراسم آغاز توزیع چهارهزار بسته لوازم‌التحریر ویژه مناطق محروم و نیازمندان که در مسجد الزهرای قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات این جمعیت در سال‌های گذشته اظهار داشت: افتخار داشتیم که در سال‌های اخیر و در حوادث و بلایای طبیعی که رخ داد در کنار هم‌وطنان عزیز بودیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) ادامه داد: از زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب گرفته تا سیل و خرابی‌های که در خرم‌آباد و استان‌های جنوبی رخ داد همواره فعالیت‌های جمعیت در جای‌جای کشور ادامه داشته است.

 

خامه یار با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر توسط این جمعیت گفت: امروز هم توفیق داریم که سیزدهمین مرحله کمک‌های حمایتی جمعیت فاطمی‌ها را برای مناطق محروم و نیازمندان را آغاز کنیم.

 

وی بیان داشت: حدود ۴ هزار ۱۳۰ بسته لوازم‌التحریر با مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان تهیه شده در که در مناطق محروم چند استان توزیع خواهد شد که در واقع توفیقی برای جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها است.

 

مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها تصریح کرد: علاوه بر این امسال به همت جمعیت فاطمی‌ها در روز عید غدیر چند هزار غذا در مناطق سنی‌نشین کشور توزیع خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در جدیدترین اقدام جمعیت نیز تفاهم‌نامه و قرارداد درمانگاه در یکی از مناطق سیستان و بلوچستان منعقد شده و کار عمرانی آن در یکی از نقاط بسیار محروم این استان شروع شده است.

پایان پیام/78

نظر شما