شناسهٔ خبر: 48547312 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

گزارش تصویری/

آیین گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت شهدای والامقام سایت سوباشی در اراک

به مناسبت پنجم مرداد آیین گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت شهدای والامقام سایت سوباشی با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت پنجم مرداد آیین گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت شهدای والامقام سایت سوباشی با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولین برگزار شد.

دلیر مردان پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران، دوشادوش هوانیروز قهرمان و نیروی هوایی سرافراز، آنچنان قدرتمند در برابر بعثی‌ها و منافقین ظاهر شدند که نیروی هوایی عراق جز فرار و شکست طرح پشتیبانی منافقین، چاره‌ای دیگر نداشتند و شکست سنگین منافقین درس عبرتی شد برای دشمنان که دیگر چشم طمع به این خاک دلیر پرور ندوزند.

در واقع عملکرد پدافند هوایی در عملیات مرصاد و حتی پس از شهادت زبده‌ترین کارکنان خود در سوباشی نشان دهنده این مطلب است که غیور مردان پدافند هوایی هرگز در برابر هیچ نوع تهدیدی هراسی نداشته و در راه دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات خود هر شهید پدافندی را سند افتخار و برگ زرینی بر عملکرد خود دانسته و با تبدیل تهدیدها به فرصت، به هر طریق ممکن اجازه حضور ناپاک دشمن در آسمان مقدس کشور را نخواهند داد.

شادی ارواح طیبه امام و  ۱۹ شهید والامقام ارتشی در سایت سوباشی  فاتحه و صلوات

 

انتهای پیام/ 

نظر شما