شناسهٔ خبر: 48546783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

نویدکیا طلسم استقلال را می‌شکند؟

۳۳ ماه حسرت برای سپاهان در ورزشگاه آزادی

سپاهان قطعاً به پایتخت می‌آید تا آخرین بخت خود برای کسب عنوان قهرمانی را از دست ندهد و استقلال نیز به نیت تداوم پیروزی‌هایش با به زمین چمن ورزشگاه آزادی می‌گذارد.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

سپاهان تجربه پیروزی بر استقلال در تهران را دارد؛ همان طور که آبی‌پوشان نیز سابقه برتری برابر تیم اول دیار نصف جهان در خود اصفهان را یدک می‌کشند اما حکایت بازی جمعه شب این دو تیم کاملاً متفاوت با سایر رویارویی‌های آنها تلقی می‌شود.

سپاهان قطعاً به پایتخت می‌آید تا آخرین بخت خود برای کسب عنوان قهرمانی را از دست ندهد و استقلال نیز حتماً به نیت تداوم پیروزی‌هایش با به زمین چمن ورزشگاه آزادی می‌گذارد. نکته جالب توجه اینجاست که سپاهان اصفهان و آخرین بار آبان ماه سال ۹۷ توانست استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و از آن زمان به بعد دیگر هرگز نتوانسته مقابل آبی‌پوشان در تهران به پیروزی دست پیدا کند. حالا شاگردان محرم نویدکیا به نیت شکستن طلسم حسرت ۳۳ ماهه  نبردن استقلال پا به میدان می‌گذارند و  البته استقلالی‌ها هم می‌آیند تا انتقام شکست دور رفت در اصفهان را بگیرند.

آخرین باری که سپاهان در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست داد، امیر قلعه نویی سرمربی این تیم بود و وینفرد شفر آلمانی هم روی نیمکت آبی‌پوشان می‌نشست. البته استقلال توانست بهار سال ۹۸ انتقام آن ناکامی را در اصفهان از طلایی‌پوشان و قلعه‌نویی بگیرد و پیروز میدان شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما