شناسهٔ خبر: 48546752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حضور معاون علمی رییس جمهوری؛

مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

شهرکرد- ایرنا- مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: احداث این مرکز از سال گذشته در زمینی به مساحت ۵۵۸ مترمربع زیربنا ایجاد و در سال جاری به بهره‌برداری رسید.
مجید شیرانی افزود: برای بهره‌برداری از این طرح ۲ میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه ۲۳ واحد فناور در این مرکز فعال شده است، تصریح کرد: این واحدها در زمینه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع غذایی، تولید محتوای الکترونیکی، محصولات بیولوژیک، هوش مصنوعی و سلامت دیجیتال و داروهای گیاهی فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا، افتتاح مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم و فناوری، بازدید از شرکت دانش‌بنیان آتیه‌سازان نگین فراز، بازدید از پیشرفت پروژه عمرانی پارک علم و فناوری، افتتاح ۳ مرکز نوآوری در شهرهای بروجن و لردگان و فنی و حرفه‌ای استان به صورت مجازی، بازدید از مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی، افتتاح مرکز نوآوری صنعتی شماره ۴ پارک علم و فناوری، بازدید از محصولات پژوهشکده جنین دام، افتتاح مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و بازدید از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به شهرکرد است.

نظر شما