شناسهٔ خبر: 48546630 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چگونه تردمیل مناسبی خریداری کنیم؟

تردمیل یکی از بهترین تجهیزات ورزشی در راستای تناسب اندام و کاهش وزن محسوب می‌شود اما وقتی صحبت از خرید تردمیل به میان می‌آید ممکن است سوالات مختلفی به ذهن افراد خطور کند برای مثال، بهترین مدل تردمیل کدام است یا تردمیل خوب از کجا بخریم؟در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پیلتن شاپ،خرید اینترنتی مزیت های فراوانی را برای مشتری فراهم می کند. شما می توانید بدون نیاز به حضور در فروشگاه ها مدل های مختلف تردمیل را با یکدیگر مقایسه کنید، مشخصات آن ها را بررسی کنید، از نظرات افرادی که از محصول مورد نظر شما استفاده کرده اند بهره مند شوید و پس از دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان از کارشناسان مربوطه محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

بهترین راه خرید تردمیل کدام است؟ خرید آنلاین یا حضوری؟

البته خرید حضوری امکان تست و بررسی محصول را فراهم می کند که این مورد را می توان تنها مزیت خرید حضوری برشمرد.

انواع تردمیل

تردمیل ها انواع مختلفی دارند که هر کدام آن ها با توجه به کاربردشان دارای ویژگی های متفاوتی هستند.

دستی: این نوع از تردمیل ها بدون موتور هستند و توسط کاربر به حرکت در می آیند.

موتوری: این تردمیل ها دارای موتور هستند و می توان به صورت خودکار یا دستی تنها با فشردن یک دکمه، تنظیمات سرعت، شیب و دیگر برنامه ها را اجرا کرد.

خانگی: این تردمیل ها برای استفاده در خانه با ابعاد کمتر طراحی شده اند و موتور آن ها DC است.

باشگاهی: تردمیل باشگاهی برای استفاده در باشگاه با ابعاد بیشتر و قدرت موتور بالاتر طراحی شده اند.

آبی: این نوع از تردمیل ها برای استفاده داخل آب معمولا استخرها ساخته شده اند و همانند تردمیل های دستی بدون موتور هستند.

تردمیل تاشو: امروزه اکثر تردمیل ها برای اشغال فضای کمتر به صورت تاشو ساخته می‌شوند. تردمیل تاشو برای افرادی که دارای فضای محدود در خانه هستند انتخاب ایده آلی می‌باشد. 

موارد مهم در هنگام خرید تردمیل چیست؟

مهمترین عواملی که قبل از انتخاب تردمیل خوب باید در نظر داشته باشید قیمت، ساخت، کیفیت، گارانتی و محدودیت وزن آن است.

 قیمت عامل مهمی است زیرا به طور مستقیم با کیفیت ساخت یک تردمیل ارتباط دارد. اگر شما محدودیت بودجه ندارید و مایل به پرداخت بیشتر هستید، گزینه های زیادی وجود دارد و دست شما برای تهیه بهترین مدل باز خواهد بود. اما در صورت محدودیت بودجه می توانید با توجه به نیاز و فاکتورهای مورد نظر خود مدل مناسبی را خریداری کنید.

ابعاد تردمیل بسیار مهم است. افراد با قد بلندتر در هنگام استفاده از آن دارای گامی بلندتر هستند و این مورد ایجاب می کند تا ابعاد تسمه تردمیل در طول و عرض بیشتر باشد. به غیر ابعاد اجرایی (در زمان استفاده) باید در مورد فضای اشغال آن در خانه یا باشگاه خود نیز تدابیر لازم را انجام دهید. بهتر است غیر از ابعاد خود تردمیل، فضایی را دور تا دور تردمیل جهت ملاحظات امنیتی در زمان استفاده لحاظ کنید.

یکی دیگر از موارد مهم قبل از خرید تردمیل کیفیت ساخت است. کیفیت ساخت در واقع همه چیز یک تردمیل است به این خاطر که تردمیل ها باید به اندازه کافی قوی باشند تا وزن بدن و فشار تمرین های مداوم را حفظ کنند. کیفیت ساخت شامل نوع موتور و عملکرد آن، کیفیت بدنه، ضربه گیرها، پایداری قاب، راحتی سطح در هنگان دویدن، استفاده راحت و رابطه کاربری آسان و به طور کلی دارای ترکیبی عالی از کیفیت و عملکرد است.

گارانتی دستگاه تضمینی بر داشتن خریدی مطمئن است. پیش از خرید نهایی به گارانتی و شرایط آن توجه داشته باشید. به طور کلی فروشگاه های شناخته شده گارانتی های معتبر ارائه می دهند.

محدودیت وزن نیز با موارد فوق مرتبط است، این به معنای مقدار وزن تحملی دستگاه است. تردمیل‌های ضعیف تر نمی توانند آستانه وزن بیشتری را تحمل کنند و به مرور زمان خراب می شوند. بهتر است وزن فرد حداقل 10 کیلوگرم از مقدار وزن تحملی تردمیل کمتر باشد.

همچنین تردمیل ها دارای ویژگی های متنوع دیگر همچون وجود نمایشگر اطلاعات، سنسورهای نرخ ضربان قلب و مقدار کالری سوزی، پخش موسیقی، قابلیت اتصال به گوشی همراه، بلوتوث و امکانات دیگر می باشند که می توانید هنگام خرید با توجه به نیازها و اهداف ورزشی خود آن ها را مورد توجه قرار دهید.

تردمیل خوب از کجا بخریم؟

توصیه می کنیم تردمیل مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر با سابقه بالای فعالیت در زمینه فروش لوازم ورزشی خریداری کنید. وب سایت های اینترنتی را انتخاب کنید که خدماتی هم چون نصب و ارسال رایگان محصول، تست رایگان محصول، خرید حضوری و مشاوره رایگان را در اختیارتان قرار دهد.

فروشگاه های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند که از جمله آن ها می توان به فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ علاوه بر ارائه اطلاعات صحیح از محصول و مشاوره رایگان نه تنها شما را در خرید اینترنتی تردمیل مورد نظرتان راهنمایی خواهد کرد بلکه با فراهم آوردن شوروم یا فروشگاه فیزیکی این فرصت را در اختیار علاقه مندان به خرید حضوری قرار داده است تا با مشاهده و تست رایگان محصول، تردمیل مورد نظرشان را خریداری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

شماره تماس: 86081348-021

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما