شناسهٔ خبر: 48546535 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی

در عملیات‌های دو روز گذشته پلیس استان مرکزی بیش از ۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

صاحب‌خبر -

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در ستان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ در عملیات‌های دو روز گذشته پلیس استان، بیش از ۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۳۵ نفر در رابطه با جرایم مرتبط با سرقت و مواد مخدر دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبرگفت: پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از تمام توان و تجهیزات پلیسی خود بهره گرفته و شهروندان می‌توانند به آسانی از طریق تلفن ۱۱۰ با مراکز پلیس در تماس باشند.

سرهنگ " یوسف سپهوند" افزود: به اقدامات پلیس استان مرکزی در دستگیری سارقان، طی ۴۸ ساعت گذشته اشاره و بیان داشت: در عملیات‌های پلیسی در ۴۸ ساعت گذشته، ۳۹ سارق دستگیر شدند که در اعترافاتشان ۱۰۳ فقره انواع سرقت کشف و اموال کشف شده از سارقان به مالباختگان تحویل شد.

او اضافه کرد: در این عملیات‌ها همچنین ۱۳۲ نفر در خصوص جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و مقدار تقریبی ۶۰ کیلو و ۳۰۷ گرم انواع مواد مخدر نیز از آن‌ها کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه نقش مبارزه با قاچاق کالا را در حمایت از تولید ملی بسیار با اهمیت دانست و گفت: در این زمینه نیز در عملیات‌های دو روز گذشته پلیس استان، انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از قاچاقچیان کالا کشف شد.

نظر شما