شناسهٔ خبر: 48546530 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

عکس های خصوصی جشن عروسی در شهر پخش شد

فرمانده انتظامی "مرودشت" گفت: عامل انتشار تصاویر شخصی یک خانواده در شبکه اجتماعی واتساپ توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

عکس های خصوصی جشن عروسی در شهر پخش شد

عکس های خصوصی لو رفته از مراسم عروسی در شهر مرودشت پخش شد . عکس های خصوصی را همه دیدند . پلیس در جستجوی منتشر کننده این عکس های خصوصی بود که به عروس خانواده شک کرد. عروس خانواده برای بردن آبروی خانواده شوهرش عکس های خصوصی را برملا کرده بود. عروس خانواده به انتشار عکس های خصوصی اعتراف کرد.

عروس کینه جو دستش رو شد
به گزارش رکنا، سرهنگ "فرشید زینلی" بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب مرودشت مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی تعدادی از اعضای یک خانواده در مراسم عروسی در گروه واتساپ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: بلافاصله با پیگیری‌های فنی کارشناسان پلیس فتا و سرنخ های به دست آمده در فضای مجازی، عامل انتشار تصاویر خصوصی شناسایی و مشخص شد متهم هم عروس شاکی است.

فرمانده انتظامی "مرودشت" با بیان اینکه کارشناسان متهم را به پلیس فتا احضار کردند، عنوان داشت: متهم در بازجویی اولیه به بزه انتسابی اعتراف و گفت در پی اختلافات قبلی قصد انتقام جویی داشته‌ام.

آبروریزی خانواده داماد در شب عروسی
سرهنگ "زینلی" با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضائی، خاطر نشان کرد: هیچ جرمی در فضای مجازی از چشم تیزبین پلیس فتا دور نخواهد ماند و فضای مجازی دستمایه انتقام و شوخی و غرض‌ورزی نیست.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: رعایت اخلاق همان قدر که در فضای حقیقی ضرورت دارد در فضای مجازی نیز مهم است و کاربران باید رویکرد اخلاق مدارانه داشته باشند و از انتشار و به اشتراک گذاری تصاویر، کلیپ‌ها و اطلاعات شخصی و خصوصی دیگران خودداری کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما