شناسهٔ خبر: 48546444 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

انصاری خبر داد:

ورود نهادهای نظارتی به بررسی روند تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در دستگاه‌ها

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از تعیین تکالیفی برای نهادهای نظارتی به‌منظور بررسی روند تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در دستگاه‌ها در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید انصاری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستورکار امروز(سه شنبه پنجم مردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و فوق العاده موضوع بند (ج) ماده 112قانون برنامه ششم توسعه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده  ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: گزارشی که در این رابطه به کمیسیون داده شده حاکی از این بود که تنها تعداد محدودی از سازمان‌ها و ادارات به اجرای این قانون پایبند بوده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در این نشست قرار شد مشخص شود چه دستگاه‌هایی این قانون را اجرا نکرده‌اند، ضمن اینکه تکالیفی در این مورد برای نهادهای نظارتی تعیین شد. کمااینکه دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور باید اقداماتی را در این زمینه انجام دهند. همچنین در مواردی باید دیوان عدالت اداری نیز ورود پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونانش و نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشوری، ستاد کل نیروهای مسلح و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./

پایان پیام

نظر شما