شناسهٔ خبر: 48546384 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همزمان با ایام عید سعید غدیر ؛

۳ میلیون پرس غذا در طرح احسان غدیر طبخ و توزیع می شود

تهران- ایرنا - بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری هیئت‌ها و گروه‌های مذهبی و مردمی سراسر کشور در قالب پویش احسان غدیر، اقدام به طبخ و توزیع سه میلیون پرس غذا در این ایام خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر افزود: در روزهای منتهی به عید سعید غدیر و با همکاری و مشارکت گروه‌های مذهبی و هیات‌ها در سراسر کشور ۳ میلیون پرس غذا طبخ و توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: طرح احسان غدیر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و اهدای بسته‌های پروتئینی توسط بنیاد احسان آغاز شد و با مشارکتی که از طرف گروه‌های مردمی اتفاق افتاد، این کار در سراسر کشور رقم خواهد خورد.

مدیرعامل بنیاد احسان در توضیح گروه‌های همکار این طرح گفت: در طرح‌های مشارکتی بنیاد با اعتماد به گروه‌های مردمی پویش‌هایش را اجرا می‌کند و در پویش احسان غدیر هم ۱۲۰۰ هیات مذهبی و گروه مردمی مشرکت کردند.

سلیمانی در ادامه یادآور شد: طبخ غذای گرم از جمله خدمات بنیاد احسان در بحران‌هایی مثل سیل و زلزه و برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است.

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در عید غدیر سال گذشته نیز در طرح به وقت احسان به طبخ غذا و اطعام در این عید اقدام کرد.

نظر شما