شناسهٔ خبر: 48546208 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید استاندار تهران بر شکوفایی علمی فرزندان شهدا و ایثارگران

استاندار تهران بر زمینه سازی جهت رشد و شکوفایی علمی دانش آموزان و جوانان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران در گام دوم انقلاب تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از رتبه‌های علمی و آموزشی با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد اظهار داشت: موفقیت انقلاب اسلامی و امنیت کشور به برکت خون شهدا به دست آمده است و وامدار خانواده شهدا هستیم.
وی با بیان اینکه تمام تلاش بنیاد شهید تهران بزرگ و شهرستان‌های استان تهران مصروف خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است، افزود: امام خمینی (ره) در بدو پیروزی انقلاب تحرک، پویایی و انگیزه لازم برای شکوفا کردن استعداد دانش آموزان و خانواده شهدا و ایثارگر فراهم کردند؛ همچنین مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان علمی، همواره مشوق‌ها و انگیزه‌های لازم برای جوانان را فراهم می‌کنند.
استاندار تهران بیان کرد: امروز دنیا به سمت جامعه دانایی محور در حرکت است و رشد، بالندگی و رفاه کشور‌ها در راستای اولویت قرار دادن علم، دانایی و کسب معرفت است و اگر امروز در ابعاد مختلف علمی و آموزشی در دنیا و منطقه حرف اول را می‌زنیم ناشی از نگاه و رویکرد امام و رهبری در جهت علم آموزی و کسب علوم جدید است.
محسنی بندپی گفت: تمام توان و انرژی باید معطوف به این باشد تا زمینه برای رشد و شکوفایی علمی دانش آموزان و جوانان به ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران در گام دوم انقلاب فراهم شود.

برچسب‌ها:

نظر شما