شناسهٔ خبر: 48546190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آمار بیماران بستری کرونا از مرز ۴۰۰ نفر گذشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با بستری ۹۵ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۴۱۰ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر "سید احمد هاشمی" اعلام کرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24 ساعته گذشته و تا ظهر امروز پنجم مرداد ماه، متاسفانه یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شد.

 


 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با بستری 95 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 410 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون شاهد استقرار اپیدمی پنجم کرونا در استان هستیم و در روزهای آتی تعداد موارد بستری افزایش خواهد یافت.

 

 

دکتر هاشمی افزود: عوامل متعددی به ویژه عادی انگاری و عدم رعایت مسائل بهداشتی و نزدن ماسک در مجامع عمومی و برگزاری و شرکت در دورهمی ها و مراسم عزا و عروسی و رفتن به سفر در این خصوص تاثیرگذار بوده است.

 

 

وی افزود: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان شدیدا کاهش یافته و در برخی از شهرستان ها رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک کم است.

 

 

 

پایان پیام/71

نظر شما