شناسهٔ خبر: 48545977 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس بنیاد شهیدوامور ایثارگران درگذشت مادرشهیدان «غلامی» را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم زهرا ریوشی» مادر گرامی شهیدان معزز «محمد، حسن و مهدی غلامی» را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از «ایثار»، سعید اوحدی خطاب به خانواده شهیدان گرانقدر غلامی آورده است: ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم زهرا ریوشی» مادر گرامی شهیدان معزز «محمد، حسن و مهدی غلامی» را به شما خانواده محترم و مردم شهیدپرور مشهدمقدس تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. به یقین از دست دادن مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری کردند، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

«زهرا ریوشی» مادر سه شهید «مهدی، حسن و محمد غلامی » و جانباز سـرافراز «حسین غلامی » پس از سـالها درد و رنج دوری از فرزندان افتخارآفرینش به دلیل کهولت سـن در ۹۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

پیکر این تندیس صبر و استقامت دیروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حرم مطهر امام رضا ( ع ) تشییع و در قطعه صالحین بهشت رضا ( ع) به خاک سپرده شد.

شهید محمد غلامی مرداد ماه ۱۳۶۱ در جبهه شلمچه و شهیدان مهدی و حسن غلامی نیز مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و جانباز ۲۵ درصد حسین غلامی نیز در تیرماه سال ۱۳۶۱ در جبهه کوشک دچار جراحت شد.   

نظر شما