شناسهٔ خبر: 48545904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت سالروز عملیات مرصاد؛

رشادت رزمندگان تویسرکان فروغ جاویدان را غروب کرد

-پنجم مرداد همزمان با یادروز عملیات غرور آفرین مرصاد، برگ زرینی در دفتر گنجینه جهاد و شهادت تویسرکان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، عملیات مرصاد پنجم مردادماه ۶۷ با رمز یا صاحب الزمان(عج) به منظور مقابله با حرکت منافقین و بازپس‌گیری مناطق اشغال شده از سوی نیرو‌های بسیج و سپاه با پشتیبانی ارتش در اطراف شهر اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه انجام گرفت.

در این عملیات که با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی و با پشتیبانی هوا نیروز ارتش اجرا شد، رزمندگان از سه مسیر چهارزبر، جاده قلاجه و جاده اسلام آباد- پل دختر، وارد عمل شدند و نیرو‌های ضد انقلاب را تا پشت نوار مرزی عقب راندند.

رزمندگان تویسرکانی در کنار سایر رزمندگان اسلام با رشادت تمام در عملیات مرصاد با تقدیم بیشترین شهدا طرح «فروغ جاویدان» گروهک تروریستی منافقان را به غروب تبدیل و نام شهرشان را جاودانه کردند.

  • منافقان عملیاتی به نام فروغ جاویدان طراحی و راه اندازی کرده بودند که تبدیل به غروب جاویدان و پرونده آن‌ها نیز بسته شد و شهدای گلگون کفن در این عملیات به جهانیان نشان دادند که ملت ایران با تمام قوا در مقابل ضد انقلاب و حامیان آنان ایستادگی می‌کنند.

در عملیات مرصاد، شهرستان تویسرکان ۴۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی شهرستان پس از بررسی‌های کارشناسانه، به عنوان روز تویسرکان برگزید.

  • تقدیم بیش از ۷۵۰ شهید به انقلاب اسلامی که در بین آن‌ها ۲۰ سردار شهید و ۲۳ شهید روحانی دیده می‌شود از دیگر افتخارات شهرستان تویسرکان است.

پنجم مرداد ماه با عنوان روز تویسرکان فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندیها، ظرفیتها، داشته‌های ادبی، فرهنگی، علمی و مفاخر این شهرستان با هدف توسعه بیش از پیش است.

<div id="video-display-embed-code_6766878"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3176383/6766878?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما