شناسهٔ خبر: 48545615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همزمان با دهه امامت و ولایت؛

اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند در خوزستان

اهواز-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) خوزستان گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت ۶۰۰ زوج جوان زیر پوشش کمیته امداد استان در قالب طرح شهید سلیمانی و با همکاری خیران و با تامین جهیزیه مورد نیاز این تعداد زوج جوان راهی خانه بخت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا جمال شیبه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تحویل   هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند از ابتدای امسال تاکنون ، بیان کرد: در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عیدغدیر  ۶۰۰سری جهیزیه به زوج های نیازمند خوزستانی اهدا شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) خوزستان با بیان اینکه این تعداد جهیزیه شامل کالای ضروری، تلوزیون، فرگاز، یخچال فریز، جاروبرقی ،ماشین لباسشویی و ... از تولیدات داخلی کالاهای ایرانی تهیه شد.

وی ارزش هر سری جهیزیه تحویل داده شده ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: توسعه و ترویج ازداوج آسان،کمک به زوج‌های دارای مشکلات اقتصادی  و مالی با هدف احیا و تقویت فرهنگ دینی ازدواج و بسترسازی برای تسهیل روند تشکیل خانواده با الگوهای اسلامی و ایرانی در خانواده‌های تحت حمایت، از جمله اهداف این نهاد حمایتی است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) خوزستان  افزود:  در راستای  ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی و توجه به تحکیم بنیان خانواده این اداره کل  در زمینه حمایت از ازدواج فرزندان خانواده های مددجو علاوه بر تأمین جهیزیه زوجها، خدمات دیگری از جمله آموزش و مشاوره های قبل از ازدواج، آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی، ارائه مشاوره های تخصصی ،آموزش مهارتهای زندگی و خدمات دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.

۱۳۰ هزار خانوار در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

نظر شما