شناسهٔ خبر: 48544805 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

ویژه برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت عید سعید غدیر خم اعلام شد

در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم عید بزرگ شیعیان، ویژه برنامه‌های فرهنگسرای خانواده اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیرخم عید بزرگ شیعیان ویژه برنامه های فرهنگسرای خانواده اعلام شد.

پادکست «شب شعر غدیر» به منظور آشنايی خانواده‌ها با زندگی، رسالت ائمه اطهار و بزرگان دين و عرض ارادت به ساحت امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) با همکاری کانون ادبی عرفانی شفق به خوانش شعر توسط پرستو یمینی، طیبه رحمانی و نجیبه لرنی اختصاص دارد.

انتشار پادکست «خانواده علوی» با موضوع خانواده سالم از نگاه امیرالمومنین حضرت علی(ع)، نوای دل «استوری عید غدیر»، بررسی زندگینامه شهید سادات سیدمحمدسعید دلاورخان در فتوکلیپ «ستاره سبز شهر» از دیگر برنامه های این مرکز به مناسبت عید سعید غدیرخم است.

برنامه‌های‌ مجازی فرهنگسرای خانواده روزهای ۶ و ۷ مرداد در صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ در دسترس علاقه مندان است.

همچنین در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر به وجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که به علت شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند برنامه کمک مومنانه «نذر غدیر» در منطقه محروم پلایین توسط کانون خیرین شفق با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

یادآور می شود؛ وبینار فرهنگی «غدیر و خانواده» با حضور بخشعلی قنبری (استادیار دانشگاه و پژوهشگر نهج البلاغه) با هدف پاسداشت ارزش های ولایی و دستیابی به معرفت دقیق در زمینه غدیر در بین اعضای خانواده روز چهارشنبه ۶ مرداد ساعت ۱۰ در بستر فضای مجازی به نشانی https://online.shahramookht.ir/ch/shafaq-family برگزار می شود.

بحث و بررسی مؤلفه‌های خانواده متعالی، علل و زمينه‌های تحقق خانواده موفق، موانع تحقق خانواده موفق، نتايج تحقق خانواده موفق از منظر نهج‌البلاغه از جمله موضوعات این وبینار فرهنگی است.

انتهای پیام/341

نظر شما