شناسهٔ خبر: 48544573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر «دارالتحفیظ الهادی (ع)» جهرم:

۵۶ حافظ قرآن کریم در جهرم تجلیل شدند

قلیچ خانی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت از ۵۶ حافظ قرآن کریم در شهرستان جهرم تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا قلیچ خانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به انیکه همزمان با سالروز میلاد امام هادی (ع) شهر جهرم مزین به قدوم ۵۶ حافظ کل قرآن کریم شد، گفت: این برنامه به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای قرآنی در جنوب کشور بوده است که هر سال در شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر موسسه «دارالتحفیظ الهادی (ع)» افزود: این مراسم که هرساله با حضور چندین هزار نفر از علاقه مندان به ساحت مقدس قرآن برگزار می‌ شود، امسال به جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی به شیوه ای جدید و به صورت کاروان خودرویی در سطح شهر از حافظان قرآن تجلیل شد. 

 

قلیچ خانی بیان کرد: این مراسم که با اجرای حجت الاسلام فرمانی کارشناس صدا و سیما از شهر قم و سخنرانی حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم همراه بود، با حضور دیگر مسئولین شهرستان از جمله فرماندار، مسئول حوزه علمیه امام رضا (ع)، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، مسئول دارالقرآن «امام علی (ع)» و دیگر مسئولین ادارات و ارگان های فرهنگی شهرستان، آیین تجلیل از 56 حافظ کل قرآن کریم و فارغ التحصیلان طرح ملی «احسن الحدیث» برگزار شد.

 

وی در پایان اظهار کرد: هم اکنون موسسه دارالتحفیظ الهادی علیه السلام از 11 استان کشور و برخی از کشورهای خارجی از جمله ترکیه قرآن پژوه دارد.

پایان پیام/691

نظر شما