شناسهٔ خبر: 48544314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کرونا ۶ قربانی دیگر در استان همدان گرفت

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت ۶ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۳۳۲ مورد رسیده است.

صاحب‌خبر -

دکتر «محمد طاهری» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۴۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۹ هزار و ۶۹۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۵۰ هزار و ۱۳ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸۷ مورد بود که ۱۸۳ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۷ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۹۴، بهار یک هزار و ۳۹، تویسرکان یک هزار و ۷۷، رزن ۸۲۱، درگزین ۲۹۷، فامنین ۳۲۸ و کبودراهنگ یک هزار و ۸۴ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۶۶۳ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۴۴۴ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۵۸۵ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

نظر شما