شناسهٔ خبر: 48543299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خبرداد؛

توزیع ۲۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بروجرد

سرهنگ حسنوند گفت: ۲ هزار و ۸۱۸ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: همزمان با دهه ولایت برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در بروجرد اجرا می شود که برگزاری جشن های دهه ولایت، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده روی خانوادگی، برپایی ایستگاه های صلواتی و اردوی های تربیتی بخشی از برنامه های این ایام است.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان، افزود: همچنین در این ایام علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، توزیع دو هزار و ۸۱۸ بسته معیشتی با هزینه ای حدود ۷۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان شهرستان بروجرد آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: برگزاری مسابقه غدیر و نهج البلاغه، راه اندازی پویش هرخانه یک پرچم (صاحب الزمان عج)، اجرای سرودهای حماسی از دیگر برنامه هایی است که در طول دهه کرامت در شهرستان بروجرد اجرا خواهد شد.

سرهنگ حسنوند بیان کرد: در این ایام هزار و ۳۱۰ پرس غذای گرم با هزینه ای بیش از ۲۹ میلیون تومان و ۲۰ عدد کارت هدیه به مبلغ هر کارت ۵۰۰ هزار تومان در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: تهیه چهار سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، تهیه چهار سری سیسمونی برای خانواده های نیازمند با هزینه هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، توزیع ۴۰۰ هزار تومان پوشاک و آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد با هزینه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بوده است.

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: در مجموع طی این مدت در قالب کمک مومنانه در بخش های مختلف ۸۵۴ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان در بین نیازمندان کمک شده است.

انتهای پیام/

نظر شما