شناسهٔ خبر: 48542107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پورمحمد: قسمت این بود که در حساس‌ترین مقطع فصل به کمک سایپا بیایم/ فقط به بردن تراکتور فکر می‌کنیم نه هیچ چیز دیگر

گلر تیم سایپا در مورد تقابل با آلومینیوم و خطر سقوط تیم به لیگ یک صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

مسعود پورمحمد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل سایپا مقابل آلومینوم اظهار داشت: بازی این هفته ما مقابل آلومینیوم به طور کامل تحت تاثیر شرایط تیم ما و خطر سقوطی بود که احساس می‌کردیم و دیگر مسائل فنی و این موارد در بازی دخیل نبود و هرچه بود به غیرتی بود که بچه ها داشتند و آخرین تلاش‌هایی که می‌توانستیم برای ماندن انجام بدیم و خوشحالم که زحمات ما نتیجه داد و توانستیم 3 امتیاز مهم کسب کنیم.

وی در مورد عملکرد خودش و ثبت کلین شیت در این بازی گفت: عملکرد من اصلاً اهمیتی ندارد و همانطور که گفتم مهم موفقیت سایپا است و اینکه بتوانیم از آخرین شانس‌های خودمان برای ماندن در لیگ استفاده کنیم و تیم خوب و ریشه دار سایپا درگیر اتفاقاتی نشود که تا کنون برایش رخ نداده است. اگر من کاری برای تیم انجام دادم وظیفه‌ام است و یک گلر وظیفه‌اش حراست از دروازه‌ تیمش است و کاری مازاد بر وظایفم انجام ندام.

گلر تیم سایپا در مورد اولین حضورش در ترکیب این تیم در فصل توضیح داد: من این فصل از همان ابتدا درگیر مشکلات و بدشانسی‌هایی بودم که پشت سر هم برایم اتفاق افتاد. در چند مقطع درگیر مصدومیت شدم که این خیلی من را عقب انداخت و یک مدت هم درگیر ویروس کرونا بودم و خلاصه این شد که در طول فصل متاسفانه نیمکت نشین بودم و نتوانستم به تیم کمک کنم. به هر حال قسمت این بود که در این مقطع حساس به من بازی برسد و در این شرایط بتوانم به تیمم کمک کنم.

پورمحمد در مورد رقابت همزمان سه گلر در سایپا برای ترکیب اصلی گفت: بله سایپا سه گلر در رده بزرگسالان دارد و به جز خودم، هم محمدحسین اکبر منادی و هم کوروش ملکی بدون شک در هر تیمی باشند گلر فیکس هستند و همین رقابت هم کار را سخت کرد ولی این مجموعه گلرهای تیم و گلرهای جوانی که کنار تیم هستند و مربی ما آقای بختیاری زاده یک مجموعه خوب و قوی شکل دادند که از همه این عزیزان ممنونم.

وی در مورد اینکه حضور همزمان سه گلر مدعی در یک تیم ممکن است اتفاق خوبی نباشد هم توضیح داد: بله پست دروازه‌بانی پستی است که معمولاً تغییرات در آن کمتر رخ می‌دهد و برای همین خیلی از گلرها ترجیح می‌دهند در جایی بازی کنند که حضورشان در ترکیب اصلی قطعی باشد. من هم زمانی که به سایپا آمدم قرار نبود به این شکل باشد ولی اتفاقات به این شکل رقم خورد و الان هم این مسائل اصلاً مهم نیست و فقط به فکر ماندن در لیگ هستیم.

گلر سایپا در مورد تقابل حساس هفته بعد با تراکتور گفت: تراکتور تیم خوبی است و برای کسب عنوان چهارمی و شانس سهمیه آسیایی می‌جنگد و از همین رو هر چه در توان دارد مقابل ما به کار خواهد گرفت و ما هم شرایط حساسی داریم و به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم. خدا را شکر این هفته اتفاقات خوبی رقم خورد و هم ما پیروز شدیم و هم دو حریف ما شکست خوردند و به نوعی توانستیم اختلاف امتیاز را جبران کنیم و امیدوارم این هفته هم نتایج به سود ما رقم بخورد.

پورمحمد در پایان در مورد تصمیمش برای فصل بعد توضیح داد: فعلاً تمرکزم فقط روی بازی تراکتور است و به چیز دیگریفکر نمی‌کنم.

نظر شما