شناسهٔ خبر: 48541425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طرح‌های محرومیت‌زدایی در کانون‌های رضوی استان بوشهر اجرا می‌شود

گروه استان‌ها- دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از تدوین و اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان خبر داد و گفت: کانون خادمیاران رضوی با رویکرد اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر فعال هستند.

صاحب‌خبر -

فرید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه کانون‌های خدمت رضوی در تمام شهرستان‌های استان بوشهر فعال هستند، اظهار داشت: این کانون‌ها در همه عرصه‌ها به ویژه در حوزه مقابله با کرونا در رسیدگی به نیازمندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه عید غدیر، عید کمال دین، ثمره نبوت و تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است، تصریح کرد: در دهه امامت و ولایت برنامه‌های مهم در عرصه‌های فضای مجازی و حقیقی تدوین شده که رسیدگی به نیازمندان از آن جمله است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به قربانی دام و توزیع گوشت قرمز میان جامعه محروم خاطر‌نشان کرد: با تلاش کانون خدمت رضوی در شهرستان‌های استان بوشهر و با همکاری نیکوکاران و مشارکت بنیاد کرامت رضوی به مناسبت عید قربان ، تعداد 55 رأس دام سبک و سنگین با ارزش 100 میلیون تومان ذبح و بین نیازمندان جامعه هدف توزیع شد.

محبی، مأموریت اصلی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر را محرومیت‌زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان جامعه با رویکرد توانمندسازی و امور فرهنگی خانواده‌ها دانست و بیان کرد: در این راستا طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان تدوین شده و کانون خادمیاران رضوی با رویکرد اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر فعال هستند.

وی خاطر نشان کرد: دفتر کانون خدمت رضوی استان بوشهر آماده دریافت نذورات مؤمنین و علاقمندان آستان نورانی رضوی با نیت‌های مختلف و به نیابت از دفتر آستان قدس رضوی است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ضمن تقدیر و سپاس از تلاش مجموعه خادمیاران استان بوشهر اظهار امیدواری کرد: با تلاش تمامی مردم نوع دوست و مؤمن استان و با مشارکت خادمیاران رضوی زمینه گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه و محرومیت‌زدایی در استان بوشهر بیش از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/190/ ز

نظر شما