شناسهٔ خبر: 48539683 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از تیم‌ملی خودمان نتوانستیم میزبانی کنیم!

برای اینکه بتوانیم میزبان تیم های باکیفیتی مثل تیم های حاضر در جام جهانی باشیم، باید امکانات مان را به حد کشورهایی چون امارات و قطر برسانیم.

صاحب‌خبر -

سپهر ستاری: مسئولان ورزش کیش اعلام کردند کار گروه هماهنگی و پیگیری مسایل جام جهانی قطر برگزار شد. هدف از برگزاری این کارگروه ترغیب شرکت کنندگان در جام جهانی برای حضور در این جزیره است. در واقع مسئولان کیش در تلاش هستند تا بعضی از تیم های صعود کننده با توجه به شرایط آب و هوایی کیش، اردوی خود را پیش از شروع جام جهانی در آن جزیره برگزار کنند. رویایی که بعید به نظر می رسد دست یافتنی شد.

برای اینکه بتوانیم میزبان تیم های باکیفیتی مثل تیم های حاضر در جام جهانی باشیم، باید حداقل امکانات مان را به حد کشورهایی چون امارات و قطر برسانیم. جزیره کیش یک صدم امکانات این کشورها را ندارد، بنابراین کدام تیم حاضر است اردوی پیش از شروع جام جهانی اش را در این جزیره برگزار کند؟ وقتی امکانات امارات هست، آیا آنها نگاهی به کیش می اندازند؟

همین چند وقت پیش تیم ملی خودمان در این جزیزه اردو زده بود. تازه در بهترین هتل اسکان داشت. مگر بازیکنان تیم اعتراض نکردند؟ زمین تمرینی از هتل فاصله داشت. مردم تجمع می کردند. ورودی و خروجی هتل آنقدر زیاد بود که از هر دری طرفداران وارد می شدند. مدیریت درستی وجود نداشت. بازیکنان اعتراض داشتند و می گفتند تمرکز ندارند. اسکوچیچ از وضعیت زمین چمن راضی نبود. حالا با این شرایط چطور می خواهیم میزبان تیم هایی باشیم که قرار است در جام جهانی بازی کنند؟ بنابراین به جرات می توان گفت این جلسات حاصلی ندارد. حتی جذب توریست هم در ایام جام جهانی امکانپذیر نیست. قطر به اندازه کافی امکانات دارد. کشورهای عربی هم در این چند سال پیشرفت فوق العاده ای داشتند و امکانات شان چندین و چند برابر کیش است. به نظر می رسید این هم یک رویای سرکاری برای آن است که خودمان را سرگرم کنیم.

 252 252

نظر شما