شناسهٔ خبر: 48539387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزیدگان مسابقه "عکس حضور" در دشتی تقدیر شدند

بوشهر- ایرنا- برگزیدگان مسابقه "عکس حضور" روز سه شنبه در آیینی در شهرستان دشتی مورد تقدیر قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امام جمعه خورموج مرکز شهرستان دشتی در این آیین گفت: مسابقات فرهنگی و هنری به لحاظ ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه یکی از ضرورت ها است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با اجرای فعالیت های متنوع توانسته حضور موثری در این بخش داشته باشد.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: تلفیق هنر با بزرگترین اجتماع سیاسی مردمی در انتخابات اخیر موجب ثبت و به تصویرکشیدن حضور پرشور مردم شهرستان دشتی شد که اقدامی شایسته و ارزنده بود.

وی به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری برای گرامی داشت و بزرگداشت مناسبت ها از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: مسابقه عکس حضور با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، شناسایی ظرفیت‌های جوان و نوجوان این شهرستان در حوزه عکاسی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار و آثار قابل توجهی به دبیرخانه ارسال شد.

حمید زارعی اظهار کرد: ترویج فرهنگ و هنر در قالب برنامه‌های مختلف و مناسبت های ملی و مذهبی از اولویت‌های فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که این مسابقه در همین راستا برگزار شد.

وی بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگ و هنر، موظف به اجرای برنامه های مختلف و متنوع است تا زمینه ایجاد نشاط اجتماعی را در بین مردم به وجود آورد.

زارعی عنوان کرد: بیش از ۱۶۰ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در سال جاری تدارک دیده شده که در صورت داشتن شرایط به صورت میدانی و یا از طریق فضای مجازی در سطح مرکز شهرستان و روستاها برگزار خواهد شد.

علیرضا قاسمی، رضا رمضانی و سیده سولماز موسوی در بخش حرفه‌ای و علیرضا جلالی، رقیه صدریان فرد و صفیه عزیزنژاد نفرات برگزیده بخش عمومی مسابقه هستند که با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی و مدرسه قلم خورموج نیز در این مسابقه مشارکت داشتند.

نظر شما