شناسهٔ خبر: 48538410 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محصولات جدید شرکت موتورولا به زودی رونمایی می‌شوند

طبق احتمالات کارشناسان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت موتورولا که ۵ آگوست در چین برگزار می‌شود از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از androidauthority، به گفته دکتر TL؛ موتورولا از برگزاری رویداد ۵ آگوست خود در کشور چین خبر داده است. تصاویر منتشر شده نشان دهنده این است که تلفن‌های هوشمند شاخصی قرار است در این رویداد رونمایی شده و در دسترس عموم مردم قرار بگیرد. حدس و گمان کارشناسان این است که گوشی‌های هوشمند خانواده Edge ۲۰ در این مراسم اولین حضور خود را تجربه کنند.

شرکت موتورولا

به لطف درز اطلاعات و لیست‌های صدور گواهینامه گوشی‌های پرچمدار سری Motorola Edge ۲۰ متوجه شدیم که شرکت موتورولا در حال کار بر روی این محصول جدید است اما چیزی که ما نمی‌دانستیم دقیقاً زمان معرفی این تلفن‌ها بود که به نظر می‌رسد با در پیش بودن این رویداد به زمان رونمایی این محصولات نزدیک شده ایم.

زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی موتورولا

مسئولان موتورولا اعلام کرده اند که کنفرانس مطبوعاتی آن ها، ۵ آگوست در چین و در ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت پکن (۷:۳۰ صبح به وقت ET) برگزار می‌شود. این شرکت دقیقاً اعلام نکرده است که سری Edge ۲۰ در آن روز عرضه خواهد شد یا خیر، اما پست Weibo اشاره به تمرکز این کمپانی بر روی محصولات پیشرفته دارد؛ بنابراین می‌توانیم فرض کنیم که این رویداد صرفاً به محصولات میان رده یا بودجه اختصاص ندارد و احتمالا موتورولا قصد دارد تا مشتریانش را سورپرایز کند.

رویداد ۵ آگوست موتورولا

ویژگی‌های پرچمداران Motorola Edge ۲۰

اطلاعات منتشر شده قبلی نشان می‌دهد که Motorola Edge ۲۰ Plus می‌تواند به دوربین اصلی ۱۰۸MP مجهز شود. از دیگر مشخصات ظاهری Edge ۲۰ Plus می‌توان به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با فرکانس ۱۲۰ هرتز، باتری ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعت و به طور بالقوه یک تراشه Snapdragon ۸۷۰ SoC به جای چیپست رده بالای اسنپدراگون ۸۸۸ اشاره کرد.

گوشی های هوشمند خانواده Edge ۲۰

با این حال، Edge ۲۰ استاندارد برای ارائه پردازنده Snapdragon ۷۷۸G، همان پنل OLED با فرکانس ۶.۶۷ اینچ ۱۲۰ هرتز و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه شده است. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دیجیتال از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور فوق العاده گسترده ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور درجه ۸ مگاپیکسلی برخوردار باشد.

تلفن های هوشمند Edge ۲۰

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما