شناسهٔ خبر: 48538148 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش بندر لنگه:

مدیر آموزش و پرورش بندر لنگه:

مدیر آموزش و پرورش بندر لنگه گفت: با توجه به بندری بودن شهرستان، هنرها و اشتغال های متناسب با صید و صیادی و بکارگیری هنرهای بومی در آموزش های طرح بوم مدارس جایگاه ویژه ای دارد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بندرلنگه، غلامرضا اتمام اظهار داشت: از آنجایی که بندرلنگه در مجاورت خلیج فارس قرار گرفته و شغل صید و صیادی یکی از منابع مهم درآمد زایی برای مردمان این شهرستان بوده آموزش های ابتدایی مهارتهای صیادی و توربافی جهت آموزش دانش آموزان بسیار مفید بوده است. وی افزود: در مورد دانش آموزان دختر نیز آموزش نفش حنا، گلابتون دوزی، آشپزی و شیرینی پزی در دوره متوسطه اول، آموزش کار با رایانه و آموزش خیاطی نیز مورد استقبال زیادی قرار دارد. اتمام ادامه داد: برگزاری جلسه با ادارات ذی‌ربط از جمله فنی و حرفه ای، موسسات خصوصی و آموزشگاه های آزاد جهت همراهی در آموزش آموزگاران، دبیران و مدیران با توجه به شرایط منطقه صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بندرلنگه، غلامرضا اتمام  اظهار داشت: از آنجایی که بندرلنگه در مجاورت خلیج فارس قرار گرفته و شغل صید و صیادی یکی از منابع مهم درآمد زایی برای مردمان این شهرستان بوده آموزش های ابتدایی مهارتهای صیادی و توربافی جهت آموزش دانش آموزان بسیار مفید بوده است.

وی افزود: در مورد دانش آموزان دختر نیز آموزش نفش حنا، گلابتون دوزی، آشپزی و شیرینی پزی در دوره متوسطه اول، آموزش کار با رایانه و آموزش خیاطی نیز مورد استقبال زیادی قرار دارد.

اتمام ادامه داد: برگزاری جلسه با ادارات ذی‌ربط از جمله فنی و حرفه ای، موسسات خصوصی و آموزشگاه های آزاد جهت همراهی در آموزش آموزگاران، دبیران و مدیران با توجه به شرایط منطقه صورت گرفته است.

 

نظر شما