شناسهٔ خبر: 48532299 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اتصال ۳۱ خانوار دیگر شهرستان نکا به شبکه ملی اطلاعات | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از راه اندازی سایت جدید در روستای بندبنی بخش هزارجریب شهرستان نکاء و برخورداری ۳۱ خانوار این روستا از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل با اشاره به راه اندازی سایت روستای بندبنی از توابع بخش هزارجریب شهرستان نکا اظهار کرد:  تعداد سایت جدید راه اندازی شده از محل پروژه USO در این شهرستان به تعداد ۱۰ سایت رسیده است.

وی گفت: با راه اندازی سایت مذکور ۳۱ خانوار دیگر این شهرستان نیز  از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت برخوردار می شوند.

فلاح همچنین با اشاره به سایت های در دست اجرای در روستاهای اریم و مرس بزرگ، از عزم اداره کل متبوع خود در  تکمیل پروژه های نیمه تمام و در دست اجرای وزارت خبر داد.

وی عنوان کرد : با پایان یافتن پروژه های مذکور تعداد  ۱۲ روستا و در واقع ۹۰  درصد از روستاهای شهرستان نکا به شبکه ملی اطلاعات متصل و از پوشش باکیفیت صوت و اینترنت همراه برخوردار می شوند.

 سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خاتمه تصریح کرد:  خوشبختانه تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار متصل به شبکه ملی اطلاعات از محل پروژه USO بعد از اتمام پروژه های اختصاص یافته به مجموع ۳۳ روستا خواهد رسید.

نظر شما