شناسهٔ خبر: 48530640 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

26 روستای دیگر کردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، از راه اندازی 7 سایت دیگر روستایی و اتصال 26 روستای دیگر استان به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت 3G/4G خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، فردین سعیدی، مدیر کل ICT این استان در مراسم راه اندازی سایت روستای حلوان شهرستان سنندج که با حضور فرماندار و بخشدار این شهرستان و به صورت ارتباط تصویری با استانداری کردستان برگزار شد گفت: 26 روستای دیگر کردستان در شهرستان های سنندج، بانه، بیجار، سروآباد و قروه از خدمات تلفن همراه و اینترنت 3G/4G برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این سایت ها بیش از 11هزار نفر از جمعیت روستایی استان به خدمات تلفن همراه و اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کرده اند، افزود: پیش از این، 72 درصد روستاهای استان از این خدمات بهره مند بودند که با راه اندازی این سایت ها، این میزان به 80 درصد رسیده است.

در ادامه مرادنیا، استاندار کردستان با اشاره به تلاش های مجموعه وزارت ارتباطات و تقدیر از مدیران و دست اندرکاران حوزه ICT استان، گفت : پیشرفت های صورت گرفته در حوزه ارتباطات در دولت تدبیر و امید بسیار چشمگیر و قابل تحسین است و این پیشرفت ها موجب رفع محدودیت و محرومیت دسترسی به ارتبطات پایدار در استان شده است.

نظر شما